eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sterdyń-Osada › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Sterdyń-Osada: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 216296 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178774 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sterdyń, ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7870004, faks 0-25 7870004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy 1. CHARAKTERYSTYKA GMINY STERDYŃ: 1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Sterdyń wynosi ok. 13 000 ha, tj. 30 sołectw. 2) Liczba mieszkańców Ogólna liczba mieszkańców zamieszkałych na 30.04.2014 r. - 3 528 osób a) w zabudowie wielorodzinnej - 61 osób, b) w zabudowie jednorodzinnej - 3 467 osób. 3) Liczba właścicieli nieruchomości a) w zabudowie wielorodzinnej - 2 budynki, b) w zabudowie jednorodzinnej - 1 320 właścicieli nieruchomości. 2. INFORMACJE O ODEBRANYCH ODPADACH Z TERENU GMINY STERDYŃ W 2013 R WG INFORMACJI PRZEDSIĘBIORCÓW: odpady zmieszane (20 03 01) - 180,96 Mg, inne odpady nie ulegające biodegradacji (20 02 03) - 3,55 Mg, odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 13,68 Mg, papier i tektura (15 01 01 i 20 01 01) - 7,42 Mg, szkło (15 01 07),(20 01 02); - 31,55 Mg, tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39); - 14,72 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 0,00 Mg 3. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST : 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy: a) niesegregowane zmieszane odpady komunalne o kodzie - (20 03 01) b) odpady zbierane w sposób selektywny: - papier (15 01 01),(20 01 01); - metale (15 01 04), ( 20 01 40); - tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39); - szkło (15 01 07),(20 01 02); - opakowania wielomateriałowe (15 01 05); - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (15 01 01 i 20 02 01); - odpady zielone (20 02 01) ; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(20 01 35),(20 01 36),(20 01 23); - meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07); - zużyte opony (16 01 03); 2) Osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych(Dz.U.z 2012 r.poz.645)oraz osiągnięcie poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 4. URZĄDZENIA, SPOSÓB I CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW 1) Zabudowa wielorodzinna; a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) - 1 kontener KP- 7 odbierany będzie na zgłoszenie zarządcy nieruchomości lub pracownika Urzędu Gminy w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia ; b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników o pojemności 1100 l zaopatrzonych w specjalne (małe) otwory wrzutowe: - pojemnik na szkło kolor zielony, lub pojemnik z napisem Szkło - 1 szt.; - pojemnik na tworzywa sztuczne kolor żółty, lub pojemnik z napisem Plastik- 1szt.; w okresie od maja do października 2 szt. - pojemnik na papier i opakowania wielomateriałowe kolor niebieski lub pojemnik z napisem Papier - 1 szt., - pojemnik na metal kolor czerwony, lub pojemnik z napisem Metal lub kontener KP-7 przystosowany do segregacji odpadów i jeden pojemnik. odbierane będą na zgłoszenie zarządcy nieruchomości lub pracownika Urzędu Gminy w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia ; c) pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscu wskazanym przez Zarządcę nieruchomości. 2) Zabudowa jednorodzinna: a) niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w workach czarnych o pojemności 120 l lub pojemnikach o pojemności 240 l ; - worki lub pojemniki zapewni Wykonawca i przekaże je lub ustawi w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości; - w przypadku zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w worki przewiduje się: 1 worek czarny na gospodarstwo 1- 2 osobowe, 2 worki czarne na gospodarstwo powyżej 3 osób. Właściciele nieruchomości będą mogli także wykorzystać własne pojemniki oraz worki bez logo firmy. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów jeden raz na miesiąc. b) selektywnie zbierane odpady komunalne gromadzone będą w workach o pojemności od 60 do 120 l lub pojemnikach 240 l; - worek, pojemnik niebieski na papier i opakowania wielomateriałowe lub inny z napisem papier, - worek, pojemnik żółty na tworzywa sztuczne lub inny z napisem plastik, - worek,pojemnik zielony na szkło, lub inny z napisem szkło, - worek, pojemnik czerwony na metal, lub inny z napisem metal, - lub inne worki przezroczyste z możliwością określenia rodzaju posegregowanego odpadu. - worki kolorowe zapewnia Wykonawca. Właściciele nieruchomości będą mogli także wykorzystać własne pojemniki oraz worki bez logo firmy. Ponad połowę gospodarstw domowych wyposażonych jest w pojemniki do segregacji odpadów. Docelowo w II półroczu br. zakłada się,że będzie wyposażonych ponad 70% gospodarstw domowych. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów raz na dwa miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach lub w workach, wytwarzanych na terenie wszystkich nieruchomości tj. zabudowy zwartej,zabudowy kolonijnej, pojedynczych posesji w zabudowie kolonijnej - na których zamieszkują mieszkańcy. Przy każdorazowym odbiorze worków z odpadami z każdego punktu odbioru Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków danego rodzaju co odebrał. 3) Wspólnie dla zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej a) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, będą odbierane od właścicieli nieruchomości, z przed ich nieruchomości w terminach określonych przez Wykonawcę w harmonogramie. Częstotliwość odbioru odpadów - 2 razy do roku (jeden termin na wiosnę drugi termin na jesieni). b) zużyte opony będą odbierane od właścicieli nieruchomości z przed ich nieruchomości,jeden raz w roku, w terminie określonym przez Wykonawcę w harmonogramie. c) odpady budowlane: odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W wypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru tych odpadów. d) odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji,odpady zielone z ogrodów, będą odbierane w okresie kwiecień - wrzesień z częstotliwością co drugi miesiąc w terminach określonych w harmonogramie odbioru odpadów. 4) Szacunkowa ilość urządzeń do gromadzenia odpadów oraz rodzaj wymaganego sprzętu technicznego: a) liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach; - worki koloru czarnego odpowiedniej jakości o pojemności 120 l - ok. 25 000 szt. lub pojemniki 240 l - ok. 1 100 szt. b) liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności od 60 do 120 l : kolor zielony - ok. 10 000 szt. kolor żółty - ok. 10 000 szt kolor niebieski - ok. 6 000 szt. kolor czerwony - ok. 6 000 szt. - grubość dostosowana do rodzaju danego odpadu; - nadruk jednostronny, kolor czarny w treści:logo firmy odbierającej odpady oraz informacja dotycząca rodzaju odpadu gromadzonego w worku. c) sprzęt techniczny: - minimum 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - minimum 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - minimum1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. ( pojazdy w pełni sprawne technicznie z aktualnymi badaniami technicznymi ) 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : od dnia 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. 6. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych: a) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L 2008.312.3); b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz.1 399 ze zm.); c) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21); d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych,odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r. poz.630); e) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 poz.1052); f) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676); g) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz.645 ); h) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz.U. z 2013 r.,poz.122); i) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r.; j) uchwały Nr 212/12 z dnia 22.10.2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023; k) regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sterdyń przyjętego uchwałą Nr XIX /121/12 Rady Gminy Sterdyń z dnia 27 grudnia 2012 r. ze zm.; l) uchwały Nr XIX/120/12 Rady Gminy Sterdyń z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi z terenu Gminy Sterdyń. ł) ustawy z dnia 29 sierpnia 1991 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.); m) innych aktów normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Sterdyń. 2. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogram odbioru (przynajmniej na okres pół roku), który zostanie podany do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy oraz Wykonawca zaopatrzy w nie mieszkańców Gminy przed dniem 30 czerwca 2014 r. i przed 31 grudnia 2014 r. 3. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli zamieszkałych nieruchomości w terminie do dnia 30 czerwca 2014 r.: 1) w pojemniki lub worki na odpady zmieszane i w worki do segregacji odpadów. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników lub worków na odpady zmieszane i odpady segregowane Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00-20.00. 2) w kontener KP 7 - na odpad zmieszany i pojemniki o pojemności 1100 l lub kontener KP- 7 przystosowany do segregacji odpadów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie od zarządcy nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. 3) w trakcie wykonywania umowy wyposażenie nowych zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki lub worki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych na zasadach opisanych w ust.3. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok pojemników lub worków jeśli jest to wynikiem jego działalności. 5) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pojemniki na odpady przekazane w użytkowanie właścicielom nieruchomości. 7) za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8) odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sterdyń Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, oraz przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 9) Wykonawca zobowiązany jest do informacji na bieżąco Zamawiającego o nieruchomościach, w których nie jest prowadzona segregacja odpadów, odpady są nieodpowiednio segregowane oraz wystawiane są nadmierne ilości odpadów niesegregowanych. 10) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 11) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz telefonów do kontaktów roboczych z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi, oraz udostępni możliwość podglądu trasy pojazdów odbierających odpady. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich,powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i innych ustawach. 14) Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAUBACH Spółka z o.o., ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151342,73

  • Oferta z najniższą ceną: 151342,73 / Oferta z najwyższą ceną: 284785,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.