eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Zaprojektowanie i wykonanie portalu internetowego w ramach projektu EKO- ENERGIA w Gminie Poniatowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Poniatowa: Zaprojektowanie i wykonanie portalu internetowego w ramach projektu : EKO- ENERGIA w Gminie Poniatowa
Numer ogłoszenia: 216245 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184729 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniatowa, ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204162 w. 15, faks 081 8203573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie portalu internetowego w ramach projektu : EKO- ENERGIA w Gminie Poniatowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie serwisu internetowego w ramach realizacji projektu EKO- ENERGIA W GMINIE PONIATOWA, który będzie pełnił funkcje edukacyjne, promocyjne oraz oferował usługi on-line. Zadanie obejmuje: stworzenie nowej strony internetowej EKO- ENERGIA W GMINIE PONIATOWA wykupienie w imieniu Zamawiającego u profesjonalnego dostawcy usług hostingu strony www oraz serwera internetowego SQL, na okres 24 m-cy uruchomienie serwisu oraz szkolenie obsługi Stworzenie strony internetowej EKO- ENERGIA W GMINIE PONIATOWA Urzędu Miejskiego w Poniatowej z zastosowaniem technologii CMS ułatwiającej publikowanie danych przez zamawiającego. W szczególności serwis będzie zawierał: Bazę wiedzy dotyczącą odnawialnych źródeł energii ze szczególnym uwzględnieniem kolektorów słonecznych, Informacje promujące rozwiązania, usługi i produkty czystej energii ze szczególnym uwzględnieniem obszarów peryferyjnych województwa, Szczegółowe informacje o Projekcie wraz z galerią zdjęć z realizacji, Informacje meteorologiczne wraz z prognozą dla obszaru, Formularze za pośrednictwem których użytkownicy będą mogli dokonywać transakcji on-line - uwagi i skargi, zapytania, zgłoszenia awarii itp., Wyliczenia kalkulator redukcji zanieczyszczeń powietrza uzyskanej dzięki realizacji Projektu oraz energii uzyskanej dzięki OZE, System wizualizacji pracy wybranych systemów solarnych - dokonujący wizualizacji w czasie rzeczywistym pracy systemów solarnych. System będzie bezobsługowy, zbierający bieżące parametry pracy wybranych 3-ech instalacji solarnych do bazy danych. System ma za zadanie monitorować prawidłową pracę systemu i alarmować w razie pojawienia się błędów. Dla potrzeb realizacji tego zadania zamontowano 3 sterowniki posiadające możliwość podłączenia modemu możliwość przesyłu danych i zdalnego monitoringu pracy instalacji. Administrator strony www będzie autoryzowany w serwisie na podstawie unikalnego ID logowania i hasła administracyjnego. Odnośnie lokalizacji serwisu www i składników jego funkcjonowania zakłada się: skorzystanie z usługi hostingu tak strony WWW jak i serwera SQL u profesjonalnego dostawcy tych usług wykupienie odpowiedniej opcji klasy Business Serwer Pro u dostawcy hostingu, zapewniającej poprawne funkcjonowanie internetowego serwera SQL Wszelkie koszty związane z hostingiem oraz serwerem internetowym w okresie 24 m-cy od uruchomienia systemu obciążają Wykonawcę i muszą być przewidziane w ofercie. Pozostałe postanowienia Wykonawca w trakcie prac we własnym zakresie uzgodni z Zamawiającym warunki prac związanych z uzyskaniem koniecznych danych oraz przeszkolenia pracowników Urzędu w zakresie obsługi serwisu. Portal powinien być opracowany zgodnie ze standardami serwisów samorządowych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przejrzysty, funkcjonalny i nieskomplikowany CMS, tj. zestaw aplikacji internetowych, wyposażonych w polski interfejs, pozwalający na:samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem bieżącą aktualizacje i rozbudowę strony WWW przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp. stały techniczny rozwój systemu CMS poprzez dodatkowe moduły administracyjne dodawanie nowych działów oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla administratora systemu nieskomplikowane dodawanie obrazów, automatyczne dostosowanie wymiarów zdjęc do wielkości stałej widoku na stronie i automatyczne tworzenie miniatur obsługę z wielu przeglądarek internetowych, a dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony WWW możliwość zmiany komunikatów i informacji prezentowanych na stronie wyświetlanie artykułów w kolejności dodania W przypadku ewentualnych sytuacji wymagających uzgodnień z innymi instytucjami, Wykonawca we własnym zakresie wykona w/w uzgodnienia (chyba, że odpowiednie przepisy będą wymagały uzgodnienia przez Zamawiającego). Wykonanie serwisu w języku polskim...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oś Priorytetowa VI. Środowisko i czysta energia, działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gammanet Sp. z o.o., ul. Piekałkiewicz 17, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.