eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurata › Wymiana oświetlenia zewnętrznego, nr sprawyZP/9/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Jurata: Wymiana oświetlenia zewnętrznego, nr sprawy: ZP/9/2008
Numer ogłoszenia: 216188 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar" , ul. Wojska Polskiego, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6754285.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wzwjantar.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia zewnętrznego, nr sprawy: ZP/9/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia zewnętrznego w WZW Jantar w kompleksie 7003 Czajka. 2. Dokładny opis oraz zakres zamówienia zawierają: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 5 do SIWZ, -Przedmiar robót jako element pomocniczy- Załącznik nr 6 do SIWZ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,- zł. (słownie: trzy tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej jedną osobą, zdolną do wykonania zamówienia posiadającą ważne badania lekarskie uprawniające do pracy na wysokości oraz: a) aktualne uprawnienia E w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, sieci elektrycznego oświetlenia ulic oraz kontrolno-pomiarowych o napięciu do 1kV; b) aktualne uprawnienia D w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, sieci elektrycznego oświetlenia ulic oraz kontrolno - pomiarowych o napięciu do 1kV, c) kierujący robotami winien posiadać uprawnienia elektryczne w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej bez ograniczeń z aktualnym wpisem do rejestru Izby Inżynierów Budownictwa. B) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wymiany oświetlenia zewnętrznego o wartości brutto min. 100.000 zł. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał składając ofertę, że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy) 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1; 4. wzoru umowy; 5. Parafowaną przez Wykonawcę Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; 6. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie Przedmiaru robót; 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - dokument potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wymiany oświetlenia zewnętrznego o wartości brutto min. 100.000 zł. - załącznik nr 10 Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa)- załącznik nr 7 14. Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt. V 1.2 c SIWZ - kierownika robót; 15. Kopia uprawnień opisanych w pkt. V 1.2 A) a), b) SIWZ 16.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy); 17.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku, (Zamawiający nie określa, na jaką wartość ma opiewać polisa, dlatego sam fakt posiadania polisy, aktualnej na dzień składania ofert, będzie wystarczającym dokumentem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.