eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Ceradzu Dolnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Duszniki: Budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Ceradzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 21612 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, faks 061 2919131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Ceradzu Dolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie publiczne podzielono na dwa zadania : - zadanie nr 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Ceradzu Dolnym polegająca na budowie: 1) rurociągu tłocznego O 90 x 5,4 PE100,SDR 17,PN10 o długości 900 mb, 2) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O 0,25 m PCV SDR 34 SN8 o długości 720 mb, 3) przepompowni ścieków - 1 szt - zadanie Nr 2. Budowa sieci wodociągowej w Ceradzu Dolnym z rur PE100 ,SDR 17,PN10 o średnicy O 110 x 6,6 mm Przedmiot zamówienia oznaczony nr 1 będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach programu oś.3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Przedmiot zamówienia oznaczony nr 2 będzie finansowany tylko ze środków budżetu gminy. 2.Zgodnie z projektem, wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną ,po zakończeniu robót dostarcza Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą , protokoły badań elektrycznych oraz inne dokumenty wymagane prawem budowlanym, pozwalające oddać inwestycje do użytkowania. 3.Inwestycja rozliczana będzie wg umowy ryczałtowej z wyjątkiem kosztów pompowania, więc dla Zamawiającego ważna jest ogólna cena ofertowa . Kosztorys , który Wykonawca dołączy do oferty jest niezbędny , by prawidłowo rozliczyć zamówienie w przypadku przerwania prac lub odstąpienia od umowy. 4.Wykonawca musi zdawać sobie sprawę, iż nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Jeżeli np. projektant wadliwie wykonał dokumentację projektową lub Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i nie przewidywała ona pewnych prac, które są niezbędne do zakończenia budowy to wykonawca musi je wykonać za kwotę, którą zaoferował w ofercie. Rozliczeniu powykonawczemu podlegać będą tylko koszty pompowania wody w trakcie realizacji inwestycji. 5.W szczególnie uzasadnionych okolicznościach po uzgodnieniu z projektantem , Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych na podstawie ,których wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia o lepszych parametrach jakościowych, technicznych , bardziej funkcjonalnych, bez prawa podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. Ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę powinny być ujęte w cenie ofertowej. 6.Zamawiający będzie wymagał zastosowania przez Wykonawcę takich materiałów, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92,poz.881 z póżn.zm) i będą posiadały odpowiednie oznakowanie B lub CE i załączoną informację o wyrobie, instrukcję jeżeli była wymagana. 7.Koszt zabezpieczenia terenu budowy, koszty robót przygotowawczych, porządkowych, wyburzeniowych, wywozu nadmiaru gruntu (do 2km),utylizacji odpadów , wszelkie koszty utrzymania zaplecza rozbudowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót powinny być włączone w cenę ofertową zamówienia. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i naprawia na własny koszt wszelką instalację podziemną, taką jak rurociągi, kable naniesione na mapach dokumentacji projektowej, jak i te , które nie są ujęte. 9.Jeżeli w dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wskazani są producenci materiałów - Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych, posiadających identyczne ( nie gorsze) parametry techniczne, jakościowe w celu osiągnięcia zakładanych w projekcie parametrów technicznych i przekazanie inwestycji do użytkowania . 10. Zamawiający informuje, iż sterowanie i monitoring pracy przepompowni ścieków powinien być włączony do sterowania- GPRS znajdującego się na oczyszczalni ścieków w Dusznikach i kompatybilny z istniejącym już sterowaniem. Koszt tych robót doliczyć do kosztów montażu przepompowni. ENEA Operator postawi Zamawiającemu skrzynkę energetyczną, od której Wykonawca winien wykonać zasilanie ze sterowaniem przepompowni. Skrzynka elektryczna powinna posiadać możliwość podłączenia agregatu prądotwórczego oraz lampy oświetlającej teren przepompowni. Komunalny Zakład Budżetowy w Dusznikach administrujący wodociągami i kanalizacją posiada już tłocznie i przepompownie pobudowane przez firmę HYDRO-MARKO z Jarocina. Przepompownia powinna być wyposażona w przepływomierz elektromagnetyczny (ściekomierz), który powinien zapewnić : niekasowalność sumatora i niezmienialność wpisu średnicy, również po ewentualnym wpisaniu kodu serwisowego oraz dostęp do cyfrowego rejestru umożliwiającego zdalny odczyt. 11. W kosztach inwestycji Wykonawca uwzględni koszty : a) wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania robót, b) powiadomienia w imieniu inwestora gestorów sieci o terminie rozpoczęcia robót zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w projekcie c) uzyskania oświadczeń właścicieli nieruchomości o nie wnoszeniu roszczeń po przeprowadzonych robotach 11.Dołączony do dokumentacji przetargowej przedmiar jest elementem pomocniczym do obliczenia ceny oferty, nie będzie oceniany w toku postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 5 km, przepompownie ścieków 3 szt,oraz sieci wodociągowej o długości co najmniej 3 km 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym również wykonawca zapewnia kierowników budowy z odpowiednimi uprawnienia budowlanymi ( budowy sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, instalacji elektrycznych), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zabezpiecza realizację finansową zadania, faktury będą płatne po 30 dniach od dokonania odbioru częściowego, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5) Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art.24 ust. 2 Prawa zamówień publicznych podlegać będą wykluczeniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy pzp - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1. formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru zał. nr 1 SIWZ 2. formularze cenowe - kosztorysy uproszczone opracowane na podstawie przedmiaru robót w załączeniu, harmonogramy rzeczowo finansowe , oddzielnie dla zadania nr 1 i i zadania nr 2 wg wzoru w niniejszej SIWZ 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wzór zał. nr 3 SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. nr 4 SIWZ B. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego lub rejestru-ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktaulne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, lub zart.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 5 km, przepompownie ścieków 3 szt, oraz sieci wodociągowej o długości co najmniej 3 km z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz wg wzoru w SIWZ 6.Polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Pozostałe informacje zawiera SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia oznaczony nr 1 będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach programu oś.3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.