eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych oraz papieru na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Białystok: Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych oraz papieru na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 216129 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200655 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych oraz papieru na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i akcesoriów biurowych oraz papieru zwanych dalej artykułami do siedziby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ i wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości artykułów i akcesoriów biurowych oraz papieru wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) artykuły będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego; 2) dostawy będą realizowane przez Wykonawcę pod wskazany przez Zamawiającego adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku ul. Mickiewicza 3 w godz. 8:00-15:00 poniedziałek - piątek, w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (faksem lub mailem). W zamówieniu zostanie określony szczegółowy asortyment zamawianej partii artykułów; 3) Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego; 4) ceny jednostkowe zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji umowy; 5) w przypadku dostarczenia wadliwego artykułu o nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji (faksem lub mailem). 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp. J., ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267787,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77797,48

  • Oferta z najniższą ceną: 77797,48 / Oferta z najwyższą ceną: 83354,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.