eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Remont chodników na ul. Okrężnej i ul. Żwirowej oraz wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Miłej w Siedlcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Siedlce: Remont chodników na ul. Okrężnej i ul. Żwirowej oraz wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Miłej w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 216104 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171970 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników na ul. Okrężnej i ul. Żwirowej oraz wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Miłej w Siedlcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Na ul. Okrężnej. 1.Wymianę krawężnika betonowego 15 /30 nowy z wykonaniem ławy betonowej z oporem. 2. Wymianę obrzeży betonowych 8 /25 na nowe, spoiny cementowe. 3. Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową kolorową o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4. 4. Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę brukową betonową szarą o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu 6-9 Mpa o gr.10 cm. II. Na ul. Żwirowej. 1.Wykonanie koryta o gł. 20 cm z profilowaniem i zagęszczeniem. 2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm. 3. Wymiana obrzeży betonowych 8 /25 na nowe spoiny cementowe. 4. Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową kolorową o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4. 5.Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę brukową betonową szarą o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z cudego betonu 6-9 Mpa o gr.10 cm. III. Na ul. Miłej. 1.Wykonanie koryta o gł. 50 cm z profilowaniem i zagęszczeniem. 2.Ustawienie krawężników betonowych 15 /30 na ławie betonowej z oporem. 3.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm. 4.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm. 5.Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm. UWAGI: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 3.Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia, uzgodniony z zarządcą drogi i organem ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: - organizacja ruchu i oznakowanie budowy, - odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, - wywóz materiałów rozbiórkowych, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanego chodnika i zatoki postojowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Drogowo - Inżynieryjna DORFA A. Frankowski. G. Doroszenko, J. Sowiński, Spółka Jawna., Wola Suchożebrska, ul. Łąkowa 1, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274909,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214613,25

  • Oferta z najniższą ceną: 214613,25 / Oferta z najwyższą ceną: 263883,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.