eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przewóz osoby niepełnosprawnej do OREW-u w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Gdańsk: Przewóz osoby niepełnosprawnej do OREW-u w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 216087 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax 058 3091323 w. 402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz osoby niepełnosprawnej do OREW-u w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przewóz osoby niepełnosprawnej do OREW-u w Gdańsku z miejsca zamieszkania i z powrotem. 2. Przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ferii świątecznych (Boże Narodzenie 2007, ferie zimowe 2008, Wielkanoc 2008) oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 141, póz. 1362) tj.: a) w m-cu listopadzie 5 dni, b) w m-cu grudniu 15 dni, c) w m-cu styczniu 12 dni, d) w m-cu luty 21 dni, e) w m-cu marcu 17 dni, f) w m-cu kwietniu 22 dni, g) w m-cu maju 18 dni, h) w m-cu czerwcu 15 dni. 3. Osobę należy dowieźć do placówki codziennie (poniedziałek-piątek) na godzinę 8:00 oraz odebrać z placówki o godzinie 14:00 i dowieźć do miejsca zamieszkania. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) prowadzenia ewidencji przewozów i ilości przewożonych osób, potwierdzonej jednorazowo (z rozbiciem na poszczególne tygodnie), raz w miesiącu przez placówkę, b) pomocy przewożonej osobie przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu z niego, c) odpowiedniego oznakowania samochodu używanego do przewozu osób niepełnosprawnych. d) zabezpieczenia przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych samochodu zastępczego, w przypadku awarii samochodu używanego do realizacji zamówienia. 5. Dane dotyczące przewożonej osoby: lat 13 zamieszkała przy Ul. Ornitologów 28/2 dowóz do: OREW ul. Uczniowska 22 wózek/opiekun 6. Liczba wozokm: 50 dziennie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (pełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego (licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. 125 poz. 1371) 5. Kserokopia, dowodu rejestracyjnego pojazdu z wpisem o dostosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, a jeżeli w dowodzie rejestracyjnym nie ma ww. wpisu do dowodu rejestracyjnego należy dołączyć aktualne zaświadczenie ze stacji diagnostycznej z wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego tj, Na Stoku 49, IV p. pokój 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Na Stoku 49, IV piętro, pok. 412 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.