Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Gliwice: Dostawa mebli w ramach projektu nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: PNT/D/15/07
Numer ogłoszenia: 216052 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., ul. Konarskiego 18A/473, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2372412, 2371680, fax 032 2372336.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi w zakresie transferu nowoczesnych technologii.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach projektu nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: PNT/D/15/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli m.in.: biurek, kontenerów, krzeseł, sof, szaf, stołów, mebli biurowych, gabinetowych i szkolnych itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 9.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostaw mebli biurowych, odpowiadających wartością minimum 300.000,00 zł netto każda (trzysta tysięcy złotych netto). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Naukowo - Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o. pok. 473, 44 - 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Park Naukowo - Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o. ul. Konarskiego 18A, pok. 473, 44 - 100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Działanie 1.3 Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw. Numer umowy SPO-WKP_1/1.3/2/2005/18/103.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
- "Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
- Usługi kremacji zwłok
- Roboty remontowe dachu budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.12.2024.EO
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ; Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.