Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Gniezno: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna, etap II
Numer ogłoszenia: 215985 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, fax. 061 4261687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna, etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) remont nawierzchni tłuczniowej, w ilości około 300,00 m2 : -oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych i wykonanie krawędzi pionowych, -usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, -wypełnienie ubytku tłuczniem twardym, uwałowanie, zaklinowanie z polaniem wodą, -ponowne uwałowanie z miałowaniem, b) remont nawierzchni tłuczniowej ze skropieniem emulsją kationową, szybkorozpadową o zawartości asfaltu od 50% do 70%, w ilości 500,00 m2 : -oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych, -usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, -skropienie bitumem całego uszkodzonego miejsca przed ułożeniem tłucznia, -wypełnienie ubytku tłuczniem twardym, -ponowne skropienie bitumem -ułożenie drugiej warstwy tłucznia, uwałowanie walcem, zaklinowanie, ponowne uwałowanie, -skropienie wyremontowanej nawierzchni bitumem z przemiałowaniem grysem bazaltowym 0-5 mm, Wielkości powierzchni remontowanych podanych w pkt. 2.1. a) i b) specyfikacji mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Ogólną Specyfikację Techniczną - Drogowe Roboty Utrzymaniowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -min. 1 osoba która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -min. 2 pracowników którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykonali dwie usługi (o wartości min. 30.000,00zł każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, - dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia określonymi pkt. 2.5.2 SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( np. podanie operatorów obsługujących sprzęt) wraz z załączeniem: -dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), -zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. -aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). e)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f)wykaz wykonanych dwóch usług (o wartości min. 30.000,00zł każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny). g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, ze wskazaniem tytułu prawnego do ich użytkowania ( np. własność, najem ), określonych w pkt. 2.5.2. SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, pok. Nr 7, w godz. 8-15, (cena formularza 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawy materiałów biurowych
- Budowa chodnika na ul. Kostrzyńskiej
- Modernizacja sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gnieźnie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 125/24
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ"
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
- Budowa drogi na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Reymonta w Sieradzu
- Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.