eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Budownictwa oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/44/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Opole: Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Budownictwa oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/44/2012
Numer ogłoszenia: 215950 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4000411, 4000410, faks 77 4000412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Budownictwa oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/44/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, a w przypadku części VI oraz części VII tab. 4 również szkolenie, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część I Tab. 1: Aparat Ve-Be (1 kpl) Część II Tab. 1: Ekstensometr (1 szt) Część III Tab. 1: Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych (6 kpl) Tab. 2: Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych (2 kpl) Tab. 3: Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów (1 kpl) Tab. 4: Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów (1 kpl) Część IV Tab. 1 Zespół pomiarowo rejestrujący przyśpieszenia (1 kpl) Część V Tab. 1: Urządzenie do ultradźwiękowego badania elementów betonowych (1 kpl) Część VI Tab. 1: Młot Charpyego (1 kpl) Część VII Tab. 1: Suszarka laboratoryjna do suszenie próbek gruntów (1 szt) Tab. 2: Kieszonkowy penetrometr tłoczkowy (2 szt) Tab. 3: Mierniki zegarowe siły i przemieszczenia (4 szt) Tab. 4: Penetrometr stożkowy do oznaczania granicy płynności (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym: dla części I - załącznik nr 1a do SIWZ, dla części II - załącznik nr 1b do SIWZ, dla części III - załącznik nr 1c do SIWZ, dla części IV - załącznik nr 1d do SIWZ, dla części V - załącznik nr 1e do SIWZ, dla części VI - załącznik nr 1f do SIWZ, dla części VII - załącznik nr 1g do SIWZ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 dostawy aparatury, każda o wartości brutto minimum: dot. części I: 10.000,- zł, dot. części II: 14.000,- zł, dot. części III: 13.000,- zł, dot. części VI: 5.000,- zł, dot. części V: 15.000,- zł, dot. części VI: 60.000,- zł, dot. części VII: 20.000,- zł, Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości wymaganej dla tej części, na którą składa ofertę. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości wymaganej dla tej części, dla której wymagana wartość jest najwyższa (np. składając ofertę na część I i V musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości brutto min. 15.000 zł, składając ofertę na wszystkie części musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości brutto min. 60.000,- zł). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; a) wykazu minimum 2 dostaw aparatury, każda o wartości brutto minimum: dot. części I: 10.000,- zł, dot. części II: 14.000,- zł, dot. części III: 13.000,- zł, dot. części VI: 5.000,- zł, dot. części V: 15.000,- zł, dot. części VI: 60.000,- zł, dot. części VII: 20.000,- zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz rzeczowo-cenowy, sporządzony w oparciu o załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f lub 1g do SIWZ, w odniesieniu do części, na którą wykonawca składa ofertę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, 2. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego: pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń; b) ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. b) Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tych terminów wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminów realizacji umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. f) Zmiany warunków serwisowych są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, g) Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. i) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. j) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. k) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. l) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4 Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją , fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część I Tab. 1: Aparat Ve-Be (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część II Tab. 1: Ekstensometr (1 szt) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część III Tab. 1: Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych (6 kpl) Tab. 2: Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych (2 kpl) Tab. 3: Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów (1 kpl) Tab. 4: Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część IV Tab. 1 Zespół pomiarowo rejestrujący przyśpieszenia (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część V Tab. 1: Urządzenie do ultradźwiękowego badania elementów betonowych (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją i szkoleniem, fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część VI Tab. 1: Młot Charpyego (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją (a w przypadku tab. 4 również szkolenie), fabrycznie nowej, nieeksploatowanej, produkowanej seryjnie i niewadliwej aparatury badawczej i pomiarowej dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej tj.: Część VII Tab. 1: Suszarka laboratoryjna do suszenie próbek gruntów (1 szt) Tab. 2: Kieszonkowy penetrometr tłoczkowy (2 szt) Tab. 3: Mierniki zegarowe siły i przemieszczenia (4 szt) Tab. 4: Penetrometr stożkowy do oznaczania granicy płynności (1 kpl) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1g do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.