eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Świadczenie usługi w zakresie poradnictwa psychologicznego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zabierzowie na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie. Usługa świadczona w ramach realizacji zadań mających na celu wzmacnianie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Zabierzów: Świadczenie usługi w zakresie poradnictwa psychologicznego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zabierzowie na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie. Usługa świadczona w ramach realizacji zadań mających na celu wzmacnianie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie
Numer ogłoszenia: 21590 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie , ul. Cmentarna 2, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 397 52 44; 12 285 14 13, faks 12 285 14 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie poradnictwa psychologicznego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zabierzowie na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie. Usługa świadczona w ramach realizacji zadań mających na celu wzmacnianie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie poradnictwa psychologicznego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zabierzowie na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie. Usługa świadczona w ramach realizacji zadań mających na celu wzmacnianie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie. 2. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy Wykonawca umowy wykona usługi poradnictwa psychologicznego w ilości nie przekraczającej 288 godzin zegarowych, średnio 26 godzin poradnictwa miesięcznie. 3. W skład 288 godzin poradnictwa psychologicznego wchodzi: 1) poradnictwo indywidualne dla osób dotkniętych przemocą w rodzinie, 2) konsultacje dla pracowników socjalnych realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, 3) pełnienie dyżurów w Punkcie Informacji, Wsparcia i Pomocy dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie 4. Ilość godzin usług świadczonych miesięcznie, o której mowa w pkt 2, może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie każdego miesiąca kalendarzowego. 5. Wsparcie świadczone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2012 roku lub do wyczerpania limitu godzin dla całego okresu świadczenia usługi - określonego w pkt 2. 6. Usługi świadczone będą w GOPS Zabierzów lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w tym również w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka, co najmniej jeden raz w tygodniu, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 7. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się z wykorzystaniem osób wskazanych w ofercie przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi przekazanymi Wykonawcy przez upoważnionego pracownika GOPS Zabierzów. 8. W celu prawidłowej realizacji usługi Wykonawca będzie: 1) prowadził interwencję psychologiczną mającą na celu pomoc osobom i rodzinom w sytuacji kryzysowej, 2) prowadził interwencję psychologiczną dla osób dotkniętych przemocą domową związaną z uzależnieniem od alkoholu, 3) dokonywał analizy i oceny przypadku, 4) tworzył plan pomocy rodzinie, 5) udzielał informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, 6) ustalał działania zmierzające do zaspokojenia stwierdzonych potrzeb społecznych, psychicznych i biologicznych, 7) udzielał pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej i kierował się zasadami etyki zawodowej w trakcie wykonywania obowiązków służbowych; 8) współpracował z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zabierzowie i Zespołem Interdyscyplinarnym w ramach Planu Pomocy Rodzinie, 9) prowadził konsultacje dla pracowników socjalnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zabierzowie w zakresie przemocy w rodzinie, 10) organizował grupowe formy wsparcia dla osób dotkniętych przemocą w rodzinie, 11) prowadził dokumentację przypadku, 12) uczestniczył w szkoleniach wewnętrznych, 13) współpracował z Przewodniczącym Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, 14) pełnił dyżur w Punkcie Informacji, Wsparcia i Pomocy dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie, 15) prowadził dokumentację związaną z realizacją usługi (tj. Miesięczna Karta czasu pracy, Harmonogram prac na dany miesiąc kalendarzowy oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego niezbędne do prawidłowej realizacji usługi). 9. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu w każdym momencie świadczenia usługi wgląd do dokumentów związanych z realizacją usługi oraz umożliwić koordynowanie oraz monitorowanie prowadzonego poradnictwa przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zbada czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia warunków określony przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunków zostanie potwierdzony przedłożonymi dokumentami warunek zostanie uznany za spełniony. Natomiast, gdy wymóg spełnienia warunków nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie minimum dwóch usług w zakresie poradnictwa psychologicznego na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych usług, - dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobą/osobami, z których każda musi spełniać łącznie poniższe wymagania: 1. posiadać uzyskany w polskiej uczelni dyplom magistra psychologii lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej. 2. posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego na rzecz osób dotkniętych przemocą domową w rodzinie, 3. posiadać wiedzę teoretyczną, potwierdzoną zaświadczeniami lub certyfikatami z zakresu psychoterapii w nurcie poznawczo - behawioralnym oraz doświadczenie praktyczne w pracy z wykorzystaniem tej metody. 4. posiadać certyfikat specjalisty uzależnień akredytowany przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 8. 2. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: a) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanej zmiany, b) zakres proponowanej zmiany, c) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji Przedmiotu umowy, oraz d) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 5. W przypadku upływu terminu podanego w ust 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 6. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5. 7. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1- 7 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Cmentarna 2, 32 - 080 Zabierzów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Cmentarna 2, , 32-080 Zabierzów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.