eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie prac dostosowawczych w budynkach Szpitala wynikających z nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - (Program Dostosowawczy) w zakresie siedmiu pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Kraków: Wykonanie prac dostosowawczych w budynkach Szpitala wynikających z nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - (Program Dostosowawczy) w zakresie siedmiu pakietów
Numer ogłoszenia: 215881 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369756 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dostosowawczych w budynkach Szpitala wynikających z nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - (Program Dostosowawczy) w zakresie siedmiu pakietów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt Wykonanie prac dostosowawczych w budynkach Szpitala wynikających z nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - (Program Dostosowawczy) w zakresie siedmiu pakietów. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem pakietów: a) pakiet I - Prace dostosowawcze w oddziałach szpitalnych nr: 8 i 5A; b) Pakiet II - Prace dostosowawcze w oddziałach szpitalnych nr: 9A, 9B, 7F; c) Pakiet III - Prace dostosowawcze w oddziałach szpitalnych nr: 3A i 2A; d) Pakiet IV - Prace dostosowawcze w oddziale szpitalnym nr 5D; e) Pakiet V - Prace dostosowawcze w oddziałach szpitalnych nr: 6A i 2B; f) Pakiet VI - Prace dostosowawcze w przychodni szpitalnej przy ul. Olszańskiej; g) Pakiet VII - Prace dostosowawcze w oddziale szpitalnym nr 4A. 3.3. Przedmiot zamówienia można zrealizować w całości lub w częściach, gdzie część stanowią pakiety wg powyższego podziału. 3.4. Zakres poszczególnych pakietów: Pakiet I: 1. W ramach zamówienia Wykonawca dostosuje istniejące pomieszczenie z przeznaczeniem na brudownik i wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) rozbiórkowe: ścianki murowane z cegły, posadzki (wykładzina PCV, beton), stolarka drzwiowa, ślusarka (kraty, drzwiczki i drobne elementy), b) murowe: ścianki z cegły, przemurowania nadproży i murów, c) tynkarskie, d) ścianki działowe GR gipsowo-kartonowe, e) licowanie ścian płytkami, f) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej wraz z okuciami, g) posadzkarskie (płytki gresowe antypoślizgowe), h) malarskie wewnętrzne (sufity i ściany), 2) Roboty instalacyjne wod-kan i c.o : a) częściowy remont instalacji wody zimnej i wody ciepłej, b) częściowy remont instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wymiana armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe). 3) Roboty instalacyjne elektryczne : a) demontażowe, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. Pakiet II: 1. W ramach zamówienia Wykonawca dostosuje istniejące pomieszczenia z przeznaczeniem na brudowniki oraz zakupi i dokona montażu niezbędnego wyposażenia. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) rozbiórkowe: ścianki murowane z cegły, posadzki (terakota, wykładzina PCV, beton), stolarka drzwiowa, b) murowe: ścianki z cegły, przemurowania nadproży i murów, c) tynkarskie d) ścianki działowe GR gipsowo-kartonowe, e) licowanie ścian płytkami, f) wymiana stolarki drzwiowej drewnianej wraz z okuciami, g) izolacyjne, h) posadzkarskie (płytki gresowe antypoślizgowe, wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę), i) malarskie wewnętrzne (ściany i sufity). 2) Roboty instalacyjne wod-kan i c.o : a) częściowy remont instalacji wody zimnej i wody ciepłej, b) częściowy remont instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wymiana armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe ). 3) Roboty instalacyjne elektryczne : a) demontażowe, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. Pakiet III: 1. W ramach zamówienia Wykonawca dostosuje istniejące pomieszczenie z przeznaczeniem na brudownik, dostosuje pomieszczenia izolatek do obowiązujących przepisów i wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) rozbiórkowe: skucie fliz i tynków na ścianach, b) tynkarskie, c) licowanie ścian płytkami, d) malarskie wewnętrzne (ściany i sufity), 2)Roboty instalacyjne wod-kan i c.o : a) częściowy remont instalacji wody zimnej i wody ciepłej, b) częściowy remont instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wymiana armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe), 2) Roboty instalacyjne elektryczne : a) demontażowe, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. Pakiet IV: 1. W ramach zamówienia Wykonawca dostosuje istniejący węzeł sanitarny do potrzeb osób niepełnosprawnych i wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) rozbiórkowe: ścianki murowane z cegły (obudowa brodzika), posadzki (terakota, beton), skucie fliz i tynków ze ścian, b) murowe: ścianki z cegły, c) tynkarskie, d) licowanie ścian płytkami, e) izolacyjne (posadzki i ściany), f) posadzkarskie (płytki gresowe antypoślizgowe), g) malarskie wewnętrzne (ściany i sufity). 2) Roboty instalacyjne wod-kan i c.o : a) częściowy remont instalacji wody zimnej i wody ciepłej, b) częściowy remont instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wymiana armatury (umywalki, baterie umywalkowe ,muszle ustępowe, kabiny prysznicowe), d) montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych (uchwyty, poręcze, siedziska). 3) Roboty instalacyjne elektryczne : a) demontażowe, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. Pakiet V: 1. W ramach zamówienia Wykonawca dostosuje posadzki i wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) rozbiórkowe: posadzki (wykładzina PCV), stolarka drzwiowa, skucie fliz i tynków b) tynkarskie, c) licowanie ścian płytkami, d) wymiana stolarki drzwiowej drewnianej wraz z okuciami, e) posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę), f) malarskie wewnętrzne (ściany, sufity, stolarka drzwiowa i grzejniki). Pakiet VI: 1. W ramach zamówienia Wykonawca wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) malarskie wewnętrzne (ściany i sufity) b) zabezpieczenie okien i podłóg folią osłonową. Pakiet VII: 1. W ramach zamówienia Wykonawca wykona malowanie pomieszczeń, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolującej. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) malarskie wewnętrzne (ściany i sufity, stolarka drzwiowa i grzejniki), b) zabezpieczenie okien i podłóg folią osłonową. 3.5. W celu właściwej wyceny prac Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej poszczególnych pomieszczeń. 3.6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie na koszt Zamawiającego i umieszczenie na terenie budowy tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) należy ją zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy i pozostawienia co najmniej do końca bieżącego roku, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. MAZI Piotr Mazurek, Obrażejowice 23, 32-107 Radziemice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65937,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60836,54

  • Oferta z najniższą ceną: 60836,54 / Oferta z najwyższą ceną: 60836,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMSET sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Dywizjonu 303, 31-875 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142346,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130464,78

  • Oferta z najniższą ceną: 148595,78 / Oferta z najwyższą ceną: 148595,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. MAZI Piotr Mazurek,, Obrażejowice 23, 32-107 Radziemice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47995,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44788,21

  • Oferta z najniższą ceną: 44788,21 / Oferta z najwyższą ceną: 44788,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pakiet IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. MAZI Piotr Mazurek,, Obrażejowice 23, 32-107 Radziemice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14902,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12366,10

  • Oferta z najniższą ceną: 12366,10 / Oferta z najwyższą ceną: 12366,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. MAZI Piotr Mazurek,, Obrażejowice 23, 32-107 Radziemice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39335,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33433,18

  • Oferta z najniższą ceną: 33433,18 / Oferta z najwyższą ceną: 33433,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. MAZI Piotr Mazurek,, Obrażejowice 23, 32-107 Radziemice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9236,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8561,57

  • Oferta z najniższą ceną: 8561,57 / Oferta z najwyższą ceną: 8654,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo Budowlana KONTRAST, ul. Wrzosowa 5, 32-085 Modlnica, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162812,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85602,26

  • Oferta z najniższą ceną: 85602,26 / Oferta z najwyższą ceną: 144160,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.