eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Opracowanie projektu budowlanego i budowlano - wykonawczego wielofunkcyjnej hali widowiskowo - sportowej w Chęcinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Chęciny: Opracowanie projektu budowlanego i budowlano - wykonawczego wielofunkcyjnej hali widowiskowo - sportowej w Chęcinach
Numer ogłoszenia: 215849 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chęciny , Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3151006, fax. 041 3151085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i budowlano - wykonawczego wielofunkcyjnej hali widowiskowo - sportowej w Chęcinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektu budowlanego i budowlano - wykonawczego wielofunkcyjnej hali widowiskowo - sportowej z zapleczem szatniowo sanitarnym oraz widownią na 1 000 osób w Chęcinach miejsce lokalizacji w rejonie ulic Armii Krajowej i Partyzantów w Chęcinach na działce o nr. ewid. 1095 / 2 obręb 02 - załącznik graficzny. Zakres prac: Projekt ma obejmować: - projekt zagospodarowania działki, - projekt architektury, - projekt konstrukcji - projekt instalacji wod. - kan., c. o., c. w. u.; - projekt instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego, instalacji przyzywowej, logicznej, dzwonkowej, odgromowej; - projekt wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - projekt dróg wewnętrznych i parkingów, ciągi piesze i chodniki; - projekt ogrodzenia terenu, - projekt oświetlenia terenu, dróg i placów, - badania geologiczne, - projekt boiska zewnętrznego do piłki ręcznej, - projekt boiska zewnętrznego do tenisa, - projekt kotłowni olejowej z uwzględnieniem kolektorów słonecznych, - projekt wnętrz z wyposażeniem, - instrukcja p. poż. oraz drogi ewakuacji pożarowej, - projekt instalacji telekomunikacyjnej, - projekt instalacji w zakresie samoczynnej sygnalizacji pożaru i systemu oddymiania, systemu gaszenia, sygnalizacji włamania i napadu, rozgłaszania przewodowego i RTV, prezentacji multimedialnej. - projekt akustyki i elektroakustyki; - ocena oddziaływania na środowisko (wymóg UE w przypadku starania się inwestora o środki unijne) 2. Opracowanie projektów przyłączy: - zaopatrzenia w wodę z istniejącej sieci wodociągowej na warunkach określonych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach; - odprowadzenie ścieków bytowych do istniejącej sieci kanalizacji miejskiej na warunkach określonych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach; - odprowadzenia wód opadowych do istniejącej miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na warunkach określonych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach; - zasilania w energię elektryczną na warunkach określonych przez ZEORK Kielce - Przyłącza do sieci teletechnicznej na warunkach ustalonych z TP SA Projekty należy wykonać w 5 egz. (wersja papierowa , płyta CD) Dla wyżej wymienionych opracowań należy sporządzić również: - kosztorys inwestorski dla każdej z branż oraz zbiorcze zestawienie kosztów (2 egz. wersja papierowa, płyta CD), - Przedmiary robót dla każdej z branż ( 2 egz. wersja papierowa, płyta CD), - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót (wersja papierowa, płyta CD). Obiekt powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych. Hala winna mieć możliwość instalacji boisk do gier zespołowych ( zgodnie z PN ) Piłka ręczna - 40,0 m x 20,0 m x 7,0 m Siatkówka - 18,0 m x 9,0 m x 7,0 m Koszykówka - 28,0 m x 15,0 m x 7,0 m Tenis - 24,0 m x 11,0 m x 7,0 m Zapasy - 12,0 m x 12,0 m x 4,0 m Gimnastyka sportowa - 13,0 m x 13,0 m x 7,0 m Akrobatyka sportowa - 12,0 m x 12,0 m x 5,5 m Badminton - 13,4 m x 6,1 m x 5,5 m Judo - 20,0 m x 40,0 m x 7,0 m Ze względu na to, iż planuje się wykonanie pełno parametrowych boisk sportowych wymaganych przez organizatorów imprez sportowych rangi regionalnej i krajowej, projektowana hala sportowa winna spełniać wszystkie wymogi techniczne, organizacyjne, socjalne i bezpieczeństwa dla obsługi imprez masowych. Nawierzchnia areny sportowej powinna być zaprojektowana z materiału umożliwiającego przebywanie na niej osób w obuwiu innym niż sportowe. Zamawiający przewiduje uwzględnić w zapleczu socjalno - technicznym: - szatnie i łazienki dla sportowców; - sala dla ćwiczeń dla osób niepełnosprawnych; - toalety ogólnodostępne dla widzów ( w tym dla niepełnosprawnych); - pokoje trenerskie; - gabinet lekarski; - pomieszczenie siłowni i ćwiczeń fitness; - stanowisko komentatora; - szatnie dla widzów; - pomieszczenia pod usługi komercyjne - gastronomiczne ( bufet, kawiarnia) ok. 50 m2; - magazyny, pomieszczenia gospodarcze wynikające z potrzeb technologicznych obiektu. W ofercie należy uwzględnić koszty: - uzgodnień branżowych i uzgodnień specjalistycznych wymaganych prawem. Obowiązki projektanta: 1) Przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku; - do decyzji o lokalizacji celu publicznego; - do decyzji środowiskowej: 2) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 3) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów; 4) Projektant, a także sprawdzający do projektu budowlanego dołącza oświadczenie o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykazanie się doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wykonaniem z należytą starannością co najmniej: - jednego projektu - obiektu hali widowiskowo - sportowej wraz z widownią o min. kubaturze 6 000 m3 oraz, że projekt został przez Inwestora - Zamawiającego, wdrożony; - dysponowanie osobami z niezbędnymi kwalifikacjami do wykonania zamówienia, w następujących branżach: Branża architektoniczna Branża konstrukcyjno-budowlana Branża wodno-kanalizacyjna i co Branża energetyczna; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych). Ocena spełnienia wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium -spełnia-, - nie spełnia-. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę -spełnia-, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę -nie spełnia- i zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg załączonego formularza), należy przedłożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk w załączeniu), - pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (POUCZENIE: Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.) oraz 1. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: - wykazanie się doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wykonaniem z należytą starannością co najmniej: - jednego projektu - obiektu hali widowiskowo - sportowej wraz z widownią o min. kubaturze 6 000 m3 oraz, że projekt został przez Inwestora - Zamawiającego, wdrożony; - dysponowanie osobami z niezbędnymi kwalifikacjami do wykonania zamówienia, w następujących branżach: Branża architektoniczna Branża konstrukcyjno-budowlana Branża wodno-kanalizacyjna i co Branża energetyczna - na potwierdzenie postawionego warunku należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług - projektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości usługi, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg treści zał. formularza); 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg treści zał. formularza); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w ww. specjalnościach wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t.j. Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016, z późn. zm.). 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uwaga: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach; Pl. 2 Czerwca 4; 26 -060 Chęciny, pokój nr. 21 w godz. od 7.30 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Chęciny ul. Długa 21 26-060 Chęciny, do dnia 2008-09-22 do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.