eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Mrągowo: Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 215837 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy zamówienia: 1)Wydzierżawienie pojemników typu SM-110, SM-1100 i KP-7 na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 2)Pojemniki dzierżawione przez cały okres trwania umowy mają być w bardzo dobrym stanie technicznym. Konserwacja, naprawy pojemników, malowanie, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wymiana pojemników obciąża wykonawcę, 3)Ustawienie pojemników w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy + załączniki), 4)Opróżnianie pojemników i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy + załączniki), a także indywidualnymi zleceniami, 5)Utrzymanie porządku na terenie wokół pojemników przed i po ich opróżnieniu, 6)Wywóz ustawionych przy pojemnikach na nieczystości stałe starych mebli, pralek, lodówek, desek, choinek, gruzu, zużytych opon itp., 7)Okresowa dezynfekcja i mycie pojemników zgodnie z wymogami sanitarnymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 6)wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) warunki realizacji zamówienia, 7)dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty, 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. Punkt 6 formularza ofertowego, 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert; jeżeli dotyczy), 5. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty (jeżeli dotyczy), 6. wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia stanowiącego własność wykonawcy lub z udokumentowaniem podstaw jego użytkowania w przypadku sprzętu nie stanowiącego własności wykonawcy. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 7. umowa z zarządcą wysypiska odpadów komunalnych na przyjmowanie nieczystości lub przyrzeczenie zawarcia takiej umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, 8. decyzja właściwego organu zezwalająca na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11, sekretariwt pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11, sekretariwt pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej już umowy w zakresie zakresie rzeczowym w następujących przypadkach: 1.nastąpi uzasadniona konieczność zamiany zakresu prac potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, 2.nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania niektórych prac lub wykonania prac dodatkowych potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy zachowaniu postanowień art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.