eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Oświęcim: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 215834 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 844 08 44, fax 0-33 843 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2007 roku - 1szt. dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2. Kod CPV 34110000-1 Samochód powinien spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadać polskie świadectwo homologacji. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Samochód osobowy 2) Silnik: a) turbo diesel, b) pojemność silnika: min 1900 cm3, c) moc silnika minimum 100 KM, 3) nadwozie pięciodrzwiowe, 4) pojemność bagażnika: min. 140 l w układzie standardowym, po złożeniu siedzeń min. 1820 l, 5) paliwo: olej napędowy, 6) liczba miejsc siedzących: 7, 7) kolor: grafitowy metalik lub granatowy metalik lub ciemnoszary metalik lub szary metalik lub srebrny metalik, 8) rok produkcji: 2007r., 9) długość pojazdu: min. 4467 mm - max. 4700 mm, 10) skrzynia biegów: manualna, 11) Wyposażenie: - poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, - poduszki powietrzne boczne, - ABS, - ESP system stabilizacji toru jazdy, - komputer pokładowy, - wspomaganie kierownicy, - regulowana kolumna kierownicy, - klimatyzacja, - elektryczna regulacja szyb w drzwiach przednich, - centralny zamek, - czujnik parkowania z przodu i z tyłu, - zagłówki siedzeń z przodu i z tyłu, - alarm, - światła przeciwmgielne, - radio odtwarzacz CD z instalacją i minimum czterema głośnikami, - elektrycznie sterowane lusterka, - regulacja fotela kierowcy. 2. Dodatkowe wyposażenie: 1) ogumienie zimowe z tarczami stalowymi - 4 szt., 2) dywaniki, 3) ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, 4) koło zapasowe, 5) klucz do kół, 6) podnośnik, 7) gaśnica proszkowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 23 PZP w postępowaniu mogą brać udział również Wykonawcy działający wspólnie - spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 44 PZP wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP -załącznik nr 1. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.