eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁUPIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21581

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jędrzejów: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁUPIA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: MONIKA ŁABUDA, ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, fax 041 3861171, e-mail: zdpjedrzejow@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jedrzejow.finn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁUPIA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGI POWIATOWE W POWIECIE JĘDRZEJOWSKIM NA TERENIE GMINY SŁUPIA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DROGACH 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZGODNIE Z ZAPISAMI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.44 - Objazdy Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.44 - Roboty budowlane w zakresie objazdów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 176 779,67 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: DLA ZADANIA 21: 4 000,00 PLN, słownie: cztery tysiące złotych DLA ZADANIA 22: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych DLA ZADANIA 23: 1 400,00 PLN, słownie: jeden tysiąc czterysta złotych DLA ZADANIA 24: 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych DLA ZADANIA 25: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych DLA ZADANIA 26: 2 000,00PLN, słownie: dwa tysiące złotych DLA ZADANIA 27: 2 500,00 PLN, słownie: dwa tysiące pięćset złotych DLA ZADANIA 28: 3 000,00 PLN, słownie: trzy tysiące złotych DLA ZADANIA 29: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych DLA ZADANIA 30: 800,00 PLN, słownie: osiemset złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki konieczne do spełnienia przez wykonawców, by byli oni dopuszczeni do udziału w postępowaniu: 1) posiadają własną wytwórnię mas bitumicznych 2) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp z dn. 29 stycznia 2004 r. z poźn. zm. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówieniu publicznym na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana jest w oparciu o złożone oświadczenie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i wymagane dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZAŁĄCZENIA DO OFERTY OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW OPISANYCH W ROZDZIALE IX SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany druk OFERTA 2. wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY stanowiący Zał. Nr 1 do SIWZ 3. podpisane oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; druk oświadczenia stanowi Zał. nr 2 do SIWZ; 4. podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy egz. projektu umowy stanowiący Zał. nr 3 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzona kserokopia) 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Osoba, która będzie sprawować funkcję Kierownika Budowy dodatkowo przedstawi aktualne zaświadczenie, wydane przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że jest jej członkiem i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta. Opłaty skarbowej dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa należy dokonać na Urząd Miejski w Jędrzejowie, nr konta 52 8493 0004 0210 0059 1221 0009. 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności 14. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 15. sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 16. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 17. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj. deliktowej /art. 415 i n. k.c./ i kontraktowej /art. 471 i n. k.c./ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku braku powyższego ubezpieczenia wykonawca musi załączyć oświadczenie, że w przypadku wygrania niniejszego przetargu, przed podpisaniem umowy ubezpieczy przedsiębiorstwo od odpowiedzialności cywilnej: deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana polisa będzie integralną częścią umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na stronie internetowej umieszczone są specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz SST wykonania i odbioru robót. Pozostałe dokumenty tj. druki ofert, kosztorysy ofertowe, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz projekt umowy będą przesyłane wykonawcy za zaliczeniem pocztowym na jego pisemną prośbę skierowaną do zamawiającego drogą pocztową na adres: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów lub fax. /041/ 386-11-71 lub osobiści w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów sala konferencyjna nr 6, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0188T (GOLENIOWY) GR. WOJ.ŚWIĘT.-WYWŁA-SŁUPIA-SĘDZISZÓW-WODZISŁAW, ODCINEK SŁUPIA PRZEZ WIEŚ OD KM 5+450 DO KM 6+050 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 600 MB SZEROKOŚCI ZMIENNEJ OD 6 MB DO 7,5 MB. 1) Krótki opis: WYKONANIA NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH GR. 3 CM, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 600 mb i zmiennej szerokości od 6 mb do 7,5 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0194T OBIECHÓW-JASIENIEC-STARA WIEŚ-KOLONIA WĘGRZYNÓW-CZEPIEC, ODCINEK JASIENIEC PRZEZ WIEŚ OD KM 1+410 DO KM 1+710 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI ODCINKA 300 MB SZEROKOŚCI NAWIERZCHNI 4,5 MB. 1) Krótki opis: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH O GR. 4 CM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: długość odcinka 300 mb szerokość nawierzchni 4,5 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0197T SŁUPIA-WIELKOPOLE-RASZKÓW-KRESY-OBIECHÓW, ODCINEK OBIECHÓW KRESY OD KM 8+670 DO KM 8+970 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 300 MB I SZEROKOŚCI 4,5 MB. 1) Krótki opis: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH GR. 4 CM (WARSTWA ŚCIERALNA), WYKONANIE UTWARDZENIA POBOCZY MATERIAŁEM KAMIENNYM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: długość odcinka 300 mb i szerokość 4,5 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0197T SŁUPIA-WIELKOPOLE-RASZKÓW-KRESY-OBIECHÓW, ODCINEK WĘGRZYNÓW ZAGÓRZE PRZEZ WIEŚ OD KM 5+030 DO KM 5+530 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 500 MB SZEROKOŚCI 4,0 MB. 1) Krótki opis: wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: długość odcinka 500 mb szerokość 4,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0198T (SZCZEKOCINY) GR. WOJ. ŚWIĘT. SPROWA-RASZKÓW-BUGAJ-KRZELÓW, ODCINEK RASZKÓW PRZEZ WIEŚ OD KM 8+134 DO KM 8+434 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 300 MB SZEROKOŚCI 5,0 MB. 1) Krótki opis: wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm oraz wykonanie utwardzenia pobocza materiałem kamiennym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: długość odcinka 300 mb, szerokości 5,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 26 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0199T WYWŁA-GAWRONY-SPROWA,ODCINEK WYWŁA PRZEZ WIEŚ OD KM 0+650 DO KM 1+050 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 400 MB I SZEROKOŚCI NAWIERZCHNI 5,0 MB. 1) Krótki opis: plantowanie poboczy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych oraz utwardzenie pobocza materiałem kamiennym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 400 mb i szerokości nawierzchni 5,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 27 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0200T SŁUPIA-ROŻNICA-SIEŃSKO,ODCINEK SŁUPIA-ROŻNICA OD KM 1+600 DO KM 2+100 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI ODCINKA 500 MB PRZY SZEROKOŚCI NAWIERZCHNI 5,0 MB. 1) Krótki opis: plantowanie poboczy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm, wykonanie utwardzenia pobocza materiałem kamiennym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 500 mb i szerokości nawierzchni 5,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 28 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0201T ROŻNICA-SOSNOWIEC-SĘDZISZÓW-GRÓDEK-TARNAWA, ODCINEK ROŻNICA PRZEZ WIEŚ OD KM 0+595 DO KM 1+195 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI ODCINKA 600 MB PRZY SZEROKOŚCI NAWIERZCHNI 5,0 MB. 1) Krótki opis: plantowanie poboczy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz wykonanie utwardzenia pobocza materiałem kamiennym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 600 mb przy szerokości nawierzchni 5,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 29 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0202T (CHLEWICE) GR. POWIATU-JADWIGÓW-SIEŃSKO-TRZCINIEC, ODCINEK SIEŃSKO PRZEZ WIEŚ W KM OD 2+620 DO KM 2+890 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 270 MB. 1) Krótki opis: plantowanie poboczy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 3 cm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 270 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 30 Nazwa: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0203T RAKOSZYN-SIEŃSKO,ODCINEK SIEŃSKO PRZEZ WIEŚ OD KM 4+350 DO KM 4+500 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI ODCINKA 150 MB SZEROKOŚCI 4,0 MB. 1) Krótki opis: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, utwardzenie pobocza materiałem kamiennym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.44. 3) Wielkość lub zakres: odcinek długości 150 mb szerokości 4,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.