eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Wiśniowa: Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 215790 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa , Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2775062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I zakres: (Przedszkole) obejmuje: 1) Świadczenie na rzecz Zamawiającego przez okres 10 miesięcy, od 2 września 2014 r. do 25 czerwca 2015 r. w dniach roboczych, usług gastronomicznych polegających na dostawach: - dwudaniowych gotowych do spożycia posiłków, stanowiących dożywianie około 100 uczniów (obiad) w Przedszkolu Samorządowym w Wiśniowej. - odbiorze i utylizacji resztek po spożytych posiłkach. 2) Dostawa konkretnej ilości posiłków będzie następować na podstawie codziennych zamówień Zamawiającego według następujących zasad: a) Zamawiający zamówi u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków przewidzianych do wydania do godziny 14:00 każdego dnia poprzedzającego ich dostawę; b) W sytuacjach szczególnych (zorganizowane wyjazdy wychowanków przedszkola) Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków - suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw. 3) Dostawy posiłków będą dokonywane: W przedszkolu w Wiśniowej 1 raz dziennie w godzinach 11:30 - 12:00 4) Przekazanie zawartości pojemników z żywnością oraz następnie przekazywanie pustych pojemników następować będzie w pomieszczeniu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. 5) Realizując dostawy Wykonawca zachowywać będzie segregację potraw, dostarczając je Zamawiającemu każdego dnia, w odpowiednich zbiorczych pojemnikach zapewniających przydatność potraw do spożycia, 6) Dostarczane posiłki odpowiadać będą jadłospisom potraw, które Wykonawca opracuje na każde kolejne 5 dni przez dietetyka pozostającego w dyspozycji Wykonawcy. Jadłospisy podlegają akceptacji Zamawiającego na 2-3 dni przed pierwszym dniem ich obowiązywania. 7) Potrawy odpowiadać będą następującym zaleceniom: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia produkcji i dostawy posiłków z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Miesięczny jadłospis powinien być urozmaicony, uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz wysokich walorach smakowych. b) Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych, 8) Posiłki muszą uwzględniać zalecane normy energii i składników pokarmowych 9) Skład posiłków: I danie: zupa (około 30 dzieci) II danie (mięso minimum 3 razy w tyg.) (około 100 dzieci) - posiłek mięsny lub rybny lub jajeczny, oprócz tego ziemniaki, makaron, ryż, lub kasza, pyzy, sos, surówka, surowe lub gotowane warzywa - lub posiłek mączny (kluski, pierogi, naleśniki) - do każdego obiadu: kompot, sok lub napój II. Zakres (szkoły) obejmuje: 1) przygotowywanie ciepłych jednodaniowych posiłków w postaci zup lub innych dań zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci i młodzieży; 2) przygotowywanie posiłków o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal. i gramaturze: a) zupy - nie mniej niż 350 ml, b) inne dania - nie mniej niż 250 g, c) w przypadku dań mięsnych lub wkładki - mięsa nie mniej niż 80g, d) dania mięsne powinny zawierać sztukę mięsa na osobę (z wyłączeniem skrzydełek), a podawane mięso nie powinno być tłuste i przerośnięte; 3) posiłki będą dostarczane wg załączonego w SIWZ jadłospisu na 14 tygodni i po tym okresie jadłospis będzie obowiązywał od nowa na kolejne 14 tygodni; 4) zmiany zapisu przedstawionego jadłospisu będą wymagały zgody dyrektora szkoły; 5) dostarczanie posiłków w pojemnikach utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu; 6) dostarczanie posiłków do stołówek szkolnych w następujących ilościach: 1. Gimnazjum im. Orląt Lwowskich w Wiśniowej -70 posiłków 2.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wiśniowej - 60 posiłków tj. Sz. P. im. Marii Konopnickiej w Wiśniowej - 48 posiłków Sz .F. w Jazowej - 6 posiłków, Sz.F. Tułkowice - 6 posiłków 3. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szufnarowej - 45 posiłków 5.Szkoła Podstawowa im. W.Witosa w Markuszowej - 39 posiłków 6. Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Różance - 34 posiłków 7. Szkoła Podstawowa w Jaszczurowej - 25 posiłków 8. Szkoła Filialna w Pstrągówce - 20 posiłków 9. Szkoła Filialna w Kozłówku - 15 posiłków 10. Szkoła Filialna w Niewodnej - 12 posiłków Ogółem 320 posiłków. 7) dostarczanie posiłków codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej począwszy od dnia 2.09.2014 r. do dnia 25.06.2015 r. w godzinach pomiędzy 9:00 a 11:00; 8) uzgodnienie z dyrektorami poszczególnych szkół godziny dostawy do każdej ze szkół oraz zasad poruszania się samochodem na terenie szkoły; 9) wykonywanie posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia; 10) ponoszenia kosztów załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług objętych przedmiotem zamówienia, w dniach nauki szkolnej. 12) Posiłki dostarczane do szkół powinny spełniać wymagania jakości zdrowotnej oraz zalecenia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. 13) Dowozu przygotowanych posiłków w atestowanych termoizolacyjnych termosach. 14) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia próbek posiłków niezbędnych do oceny, zgodnie z odrębnymi przepisami sanitarnymi w tym zakresie. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zmniejszenia lub zwiększenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektorów szkół. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowywaniu posiłków zmienione ilości, które zgłoszone zostaną przez dyrektorów lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15:00. 16) Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim zapleczem gospodarczym osobowym na przygotowanie i dowóz gorących posiłków do wskazanych przez Zamawiającego szkół. 17) Wykonawca zapewnia odbiór resztek nie zjedzonych posiłków oraz dostarczy na nie pojemniki. 18) Dowóz posiłków do szkół: Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej, Gimnazjum w Wiśniowej, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiśniowej (tj. Sz F Jazowa, Sz F Tułkowice, Sz P Wiśniowa), Sz P Szufnarowa, Sz P Markuszowa, Sz P Różanka, Sz P Jaszczurowa, Sz F Kozłówek, Sz F Pstrągówka, Sz F Niewodna ma być realizowany transportem Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 3.000 zł słownie: trzy tysiące złotych. Wadium należy wpłacać w pieniądzu polskim na konto Urzędu Gminy w Wiśniowej nr konta BS Strzyżów O/Wiśniowa 06916810434200014320000040 w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania odpowiednich uprawnień poprzez: a) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp załącznik 1 b) złożenie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków (od surowca do gotowego posiłku) oraz dostarczania ich,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli: Wykonawca usług na załączniku nr 3 przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ilości - co najmniej 1 usługa na wartości nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli: Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Wykonawca usług na załączniku nr 4 przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w ilości, co najmniej 1 osoby - kucharz, 1 osoby- kierowca wraz z oświadczeniem, że posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia jeżeli: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie (załącznik nr 1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do specyfikacji, 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowania albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Dowód wpłaty wadium. Sposób oceny warunku: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg formuły- spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT b) nadzwyczajnych okolicznościach, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy c) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wisniowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Wiśniowej, Wiśniowa 76a, 38-124 Wiśniowa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150, Pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.