eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › DOSTAWA DRUTU DO PRASY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Koleczkowo: DOSTAWA DRUTU DO PRASY
Numer ogłoszenia: 215785 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, fax. 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUTU DO PRASY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy (dwie) DRUTU DO PRASY (KOD PCV 27341100-8) o następujących parametrach technicznych: - średnica drutu 3,2 mm - wytrzymałość 360-400 N / mm2 - drut miękkoodpuszczany, nasączony powierzchniowo olejem - minimalna masa szpuli, w jakich drut ma być dostarczany : 40 kg - średnica wewnętrzna zwoju : 205 mm - 215 mm - średnica zewnętrzna zwoju : ok. 335 mm- 345 mm 2) Łączna ilość zamawianego drutu do prasy: 20 (dwadzieścia) ton. 3) Częstotliwość przewidywanych dostaw : dwie dostawy: pierwsza (10 ton) między 20-31 października 2008r., druga dostawa (10 ton): maj 2009r. Rozładunek nastąpi siłami Zamawiającego. 4) Miejsce dostaw : EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84- 207 Koleczkowo. 5) Transport zapewnia Wykonawca. Wielkość lub zakres zamówienia: 14 000 a 20 000 Waluta: EUR (netto).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.34.11.00 - Drut stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta oraz wszystkie załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, jak też aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) i (iii) oraz (b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a) i (b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta oraz wszystkie załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, jak też aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) i (iii) oraz (b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a) i (b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo W budynku administracyjnym, w sekretariacie Spółki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.