eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice › Kompleksowa rewitalizacja turystyczno-rekreacyjna miejscowości Ugoszcz poprzez remont i doposażenie istniejących placów zabaw oraz wyposażenie placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury turystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Studzienice: Kompleksowa rewitalizacja turystyczno-rekreacyjna miejscowości Ugoszcz poprzez remont i doposażenie istniejących placów zabaw oraz wyposażenie placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury turystycznej
Numer ogłoszenia: 215754 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150186 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa rewitalizacja turystyczno-rekreacyjna miejscowości Ugoszcz poprzez remont i doposażenie istniejących placów zabaw oraz wyposażenie placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury turystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu remontu i doposażenia istniejących placów zabaw oraz wyposażenia placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury turystycznej, które stanowić będą realizację zadania pod nazwą: Kompleksowa rewitalizacja turystyczno-rekreacyjna miejscowości Ugoszcz poprzez remont i doposażenie istniejących placów zabaw oraz wyposażenie placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury turystycznej. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej rewitalizacji turystyczno-rekreacyjnej miejscowości Ugoszcz poprzez remont i doposażenie istniejących placów zabaw oraz wyposażenie placu przy Ośrodku Kultury w obiekty małej architektury. W zakres prac wchodzić będą trzy części zadania: a) Zagospodarowanie terenu i wyposażenie placu zabaw przy Zespole Szkół w Ugoszczy, położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, dz. nr 506. b) Zagospodarowanie terenu i wyposażenie placu zabaw przy przedszkolu, położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, na dz. nr 419. c) Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy Ośrodku Kultury Gminy Studzienice, położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, na dz. nr 668. 2. Zakres prac dla poszczególnych zadań, określonych w punktach 1 a) - c) powyżej, obejmuje: - Zagospodarowanie terenu i wyposażenie placu zabaw przy Zespole Szkół w Ugoszczy, położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, dz. nr 506: W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do doposażenia istniejącego placu zabaw dla dzieci oraz wyposażenia terenu w urządzenia pomocnicze służące do prawidłowej eksploatacji projektowanego obszaru. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wyposażenia terenu w następujące elementy: - zestaw zabudowy z wieżą, dużą zjeżdżalnią i mostem na łańcuchach - 1 szt, - budowa partii skalanych-rabata kwiatowa zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, - urządzenie siłowni zewnętrznej ORBITREK - 1 szt., - urządzenie siłowni zewnętrznej wyciskanie siedząc - 1 szt., - urządzenie siłowni zewnętrznej podciąg nóg - 1 szt., - pomost wiszący z dwoma trapami - 1 szt., - drabinka pozioma - 1 szt., - poręcz gimnastyczna - 1 szt., - belka do przeskoków - 1 szt., - drążek - 1 szt., - huśtawka podwójna z belką metalową - 1 szt., - bujak na sprężynie konik - 1 szt., - bujak na sprężynie żaba - 1 szt., - bujak na sprężynie rower - 1 szt., - zjazd linowy - 1 szt., - piaskownica z desek - 1 szt., - karuzela platformowa z siedzeniami - 1 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - drzewa i krzewy iglaste - 30 szt., o wymiarach do wysokości 1m., - krzewy żywopłotowe - 250 szt., o wymiarach do wysokości 0,5m., - obsianie trawą terenu. Zamawiający określa, iż strefy bezpieczeństwa urządzeń należy wykonać z pisaku płukanego o grubości warstwy 20cm. Wszystkie opisane elementy przedstawiono w załączniku nr 15 (Projekt Budowlany) do niniejszej SWIZ. - Zagospodarowanie terenu i wyposażenie placu zabaw przy przedszkolu, położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, na dz. nr 419: W ramach realizacji tej części zadania Wykonawca będzie zobowiązany do doposażenia istniejącego placu zabaw dla dzieci oraz wyposażenia terenu w urządzenia pomocnicze służące do prawidłowej eksploatacji projektowanego obszaru. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wyposażenia terenu w następujące elementy wyposażenia: - zestaw zabawowy z wieżą, dużą zjeżdżalnią i mostem na łańcuchach - 1 szt., - huśtawka podwójna z belką metalową - 1 szt., - bujak na sprężynie konik - 1 szt., - bujak na sprężynie żaba - 1 szt., - zjazd linowy - 1szt., - ławki z oparciem - 4 szt., - piaskownica z desek - 1 szt., - karuzela platformowa z siedzeniami - 1 szt., - Kosz na śmieci - 2 szt. Zamawiający określa, iż strefy bezpieczeństwa urządzeń należy wykonać z pisaku płukanego o grubości warstwy 20cm. Wszystkie opisane elementy przedstawiono w załączniku nr 15 (Projekt Budowlany) do niniejszej SWIZ. - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy Ośrodku Kultury Gminy Studzienice położonym w miejscowości Ugoszcz, obręb Ugoszcz, na dz. nr 668: W ramach realizacji tej części zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania utwardzenia terenu z kostki betonowej typu starodruk o grubości 6 cm na podsypce piaskowo cementowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w obrzeżach betonowych oraz wyposażenia przedmiotowego terenu w dwie altany małe według projektu typowego Fundacji Partnerstwa Dorzecza Słupi o powierzchni zabudowy 19,5 m2 i kubaturze 62,8 m3 z uwzględnieniem zmian w stosunku do typowego projektu w zakresie: - Posadzkę wiaty stanowić będzie kostka betonowa typu starobruk o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, - Wewnątrz altany należy wstawić 2 stoły oraz dwie ławki wg rozwiązań typowych przyjętych w projektach Fundacji PDS, (łącznie w dwóch altanach: 4 stoły i 4 ławki - według projektu typowego PDS rys. nr 1, zał. 15 do SIWZ) - Pokrycie dachu stanowić będzie gont bitumiczny układany na deskowaniu z obróbkami blacharskimi okapu z blachy ocynk. Ponadto działka ma zostać wyposażona w dwa kosze na śmieci. Wszystkie opisane elementy przedstawiono w załączniku nr 15 (Projekt Budowlany) do niniejszej SWIZ. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane na zlecenie Zamawiającego, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 15. 4. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zmówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w specyfikacji technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w kosztorysie nakładczym - przedmiar robót, jako materiale pomocniczym. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do nazw, typów, materiałów i urządzeń użytych w opracowaniu dokumentacji do postępowania. 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiały równoważne, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 9. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. b) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. c) Urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. d) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. e) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. f) Udzielania pisemnych informacji o przebiegu realizacji robót (zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach, poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji. g) Udzielania pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie, h) Zapewnienia odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie. i) Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. j) Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentację techniczną powykonawczą, - inwentaryzację geodezyjną, - atesty, aprobaty i certyfikaty, - protokoły prób i badań, - kartę gwarancyjną. 11. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji ANKRA - BIS Gabriel Trojański, Rzepnica ul. Św. Wojciecha 9, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210213,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255996,90

  • Oferta z najniższą ceną: 255996,90 / Oferta z najwyższą ceną: 270680,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.