eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki Łużyckie › Budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw dla dzieci w miejscowości Pietrzyków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Lipinki Łużyckie: Budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw dla dzieci w miejscowości Pietrzyków
Numer ogłoszenia: 215748 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Pietrzyków , Pietrzyków 51, 68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie, tel. 68 363 08 10, faks 68 363 08 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrzykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw dla dzieci w miejscowości Pietrzyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 45 m x30 m (1350 m2) a) Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej w ilości 150 m b, b) Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 1350 m2, c) Wykonanie podbudowy dolnej warstwy z kruszywa łamanego/łupanego o frakcji 32/64 o grubości podbudowy 15 cm- łącznie 1350 m2, d) Wykonanie podbudowy warstwy górnej z kruszywa łamanego/łupanego o frakcji 0 -31,5 o grubości podbudowy 4 cm- łącznie 1350 m2, e) Ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej w kolorze zielonym z wypełnieniem wg zaleceń producenta. Nawierzchnia z trawy syntetycznej winna spełniać wymogi jak dla boiska wielofunkcyjnego oraz posiadać niezbędne certyfikaty. Linie rozgraniczające należy wykonać w kolorze białym o szerokości 5 cm, wg załączonego rysunku. Minimalne wymagania dotyczące projektowanej nawierzchni z trawy syntetycznej: Projektuje się nawierzchnię z trawy syntetycznej o całkowitej wysokości 20 mm wykonaną z polipropylenu, stabilizowane przeciw promieniom UV o następujących parametrach : - gęstość (ilość włókien/m2): min. 190 000, - ciężar całkowity: min. 1 500 gr/m2, - rodzaj włókna: polipropylenowe /PE/, monofilowe, - Dtex: min. 11 000 - wypełnienie: wg zaleceń producenta - kolor nawierzchni: zielony, - linie: wklejone lub wszyte w nawierzchnię - białe wg załączonego szkicu f) Ogrodzenie boiska z siatki ocynkowanej powlekanej, na słupkach z rur stalowych ocynkowanych i malowanych farbami do metalu w kolorze zielonym lub niebieskim o wysokości 6 metrów w obrębię bramek na długości 60 mb oraz ogrodzenie pozostałe o wysokości 4 metrów na długości 90 mb, g) Wykonanie bram wejściowych o wymiarach 200x220 cm w ilości 1 sztuka i zamontowanie jej w środku długiego boku od strony północnej oraz 100x200 cm w ilości 3 sztuk oraz ich zamontowanie w środku każdego pozostałego boku boiska. Bramy zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie ogniowe i malowane farbami do metalu w kolorze siatki i słupków. W załączeniu rysunek bram. 2) Budowa placu zabaw dla dzieci o wymiarach 30 m x 20 m ( 600 m2) a) Niwelacja terenu. Różnica poziomów między stroną południową a północną wynosi ok 60 cm. Nie występuje potrzeba dowożenia materiału do niwelacji ani wywożenia nadmiaru ziemi poza teren budowy. Do wykorzystania jest znajdujący się materiał na terenie budowy, pozostały w wyniku niwelacji placu pod boisko wielofunkcyjne. b) Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej w ilości 100 m b, c) Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 600 m2, d) Wykonanie podbudowy dolnej warstwy z kruszywa łamanego/łupanego o frakcji 32/64 o grubości podbudowy 15 cm- łącznie 600 m2, e) Wykonanie podbudowy warstwy górnej z kruszywa łamanego/łupanego o frakcji 0 - 31,5 o grubości podbudowy 4 cm- łącznie 600 m2, f) Ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej jak dla boiska wielofunkcyjnego pkt 2.1. e o pow. 600 m2, g) Dostawa i montaż elementów zestawów firmy PLAYEKO Sp z o.o.: Zestaw System Play ZI- 1 sztuka lub równoważne Zestaw sprawnościowy Zygzak S451- 1 sztuka lub równoważne. Jako równoważne należy rozumieć te zestawy, które zawierają takie same elementy do ćwiczeń, spełniają takie same funkcje i przeznaczenie dla takiego samego przedziału wiekowego, z uwzględnieniem trwałości i estetyki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BPH SA o Żary 76 1060 0076 0000 3260 0156 8690 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Pietrzyków 51, 68-213 Lipinki Łuz. lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem -wadium. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : dwóch zadań, polegających na wykonaniu podbudowy z kamienia łupanego/łamanego o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każde. Zadania muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone(referencje, protokoły odbioru itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy zadania (wg wzoru nr 3) Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do realizacji inwestycji, z ich podziałem na poszczególne elementy, które będą stanowić osobny element odbioru częściowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w przypadkach określonych w ust.2 2. Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: a) zmiana osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od stron umowy okoliczności ( takie jak np. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących strony, b) w przypadku wprowadzenia zmian do projektu budowlanego przez projektanta po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami i przepisami w przypadku zmiany technologii wykonania robót lub materiałów polepszających wykonanie przedmiotu zamówienia, c) zmiana terminu wykonania robót pod warunkiem wystąpienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a mających istotny wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy ( wstrzymanie robót w wyniku działania osób trzecich, konieczność wykonania robót dodatkowych ). d) inne zmiany nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrzykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Pietrzyków, Pietrzyków 51, 68-213 Lipinki Łużyckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Pietrzyków 51, 68-213 Lipinki Łużyckie, parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.