eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Wykonanie konserwacji prospektu organowego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Reszel: Wykonanie konserwacji prospektu organowego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce
Numer ogłoszenia: 215747 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego , Święta Lipka 29, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 755 35 59, fax. 089 755 35 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezuici.pl www.swlipka.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji prospektu organowego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji prospektu organowego w kościele w Świętej Lipce - w oparciu o: - program prac konserwatorskich prospektu organowego w Bazylice Mniejszej Najświętszej Marii Panny w Świętej Lipce w zakresie: 1.inwentaryzacja fotograficzna makro i mikroskopowa, 2.badania laboratoryjne warstw technologicznych, 3.określenie wytrzymałości konstrukcji nośnej, 4.wstępne oczyszczenie i dezynfekcja, 5.prowizoryczne zabezpieczenie wykruszających się warstw gruntu, 6.demontaż elementów snycerki oraz części instrumentu, 7.naprawa i wzmocnienie elementów konstrukcji, 8.modernizacja ruchomych elementów rzeźb, 9.podklejenie odspojonych warstw gruntów, 10.impregnacja strukturalna drewna, 11.naprawy stolarskie i snycerskie, rekonstrukcja brakujących elementów, 12.usuniecie warstw przemalowań i wtórnych warstw metalu, 13.doczyszczenie zachowanej pozłoty, 14.uzupełnienie ubytków gruntu, 15.założenie warstwy pulmentu, 16.scalenia i rekonstrukcje warstw pozłoty, 17.punktowania i rekonstrukcje w partiach polichromowanych, 18.złocenia profili na gzymsach, 19.montaż dekoracji snycerskiej, 20.opracowanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiotem negocjacji będzie: 1.Ustalenie zasadności konserwacji pierwotnego (odnalezionego) prawego anioła na pozytywie prospektu oraz rekonstrukcja lewego anioła. 2.Ustalenie zasadności rekonstrukcji krat wentylacyjnych w szafie organu na podstawie posiadanych elementów. 3.Ustalenie harmonogramu prac w taki sposób, aby instrument mógł funkcjonować w sezonie turystycznym. Sposób prowadzenia prac tak, aby w jak najmniejszym zakresie naruszał funkcjonowanie bazyliki jako miejsca kultu i miejsca turystyczno - pielgrzymkowego (czas prac, demontaż i montaż elementów, czas usytuowania rusztowań).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; b) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, czyli posiadającą dyplom uczelni wyższej w dziedzinie konserwacji i restauracji obiektów zabytkowych; c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie o wartości powyżej 100.000 zł brutto każda odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia; d) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY: Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie określone w pkt. c) otrzyma 50 pkt, a za każdą kolejną pracę otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych prac - nie więcej niż 100 pkt. Jeżeli wpłynie więcej niż trzy wnioski o dopuszczenie do postępowania, do składania ofert zostanie zaproszonych trzech wykonawców z najwyższą ilością punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np. referencje); d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. e) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Z oświadczenia powinno wynikać, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. (Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.) Dokumenty, o których mowa w pkt a - f mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. Dokumenty i oświadczenia pochodzące od wykonawcy powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Sposób przygotowania wniosku: Wniosek, zawierający co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami w w należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym (Wykonanie konserwacji prospektu organowego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy EOG.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.