Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Opinogóra Górna: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Zameczku Neogotyckim
Muzeum Romantyzmu
Numer ogłoszenia: 215746 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Zameczku Neogotyckim Muzeum Romantyzmu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Zameczku Neogotyckim Muzeum Romantyzmu w Opinogórze. Obiekt objęty realizacją przedmiotu zamówienia jest obiektem muzealnym wpisanym do Rejestru Zabytków. Usytuowanym na terenie Zespołu Pałacowo- Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze przy ulicy Z. Krasińskiego 9. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: Zadanie nr 1 Dostawa oraz montaż z robotami towarzyszącymi zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej obejmująca: - 13 sztuk okien zewnętrznych znajdujących się na parterze Zameczku, - 1 sztukę dwuskrzydłowych drzwi wejściowe od strony wschodniej na parterze Zameczku, - 1 sztukę jednoskrzydłowych drzwi wejściowych do piwnic Zameczku od strony północnej. Zadanie nr 2 Dostawa oraz montaż z robotami towarzyszącymi zewnętrznej stolarki okiennej obejmująca: -10 sztuk dwuskrzydłowych porte-fenetre znajdujących się we wieży Zameczku, - 1 sztukę okna jednoskrzydłowego znajdującego się na najwyższej kondygnacji użytkowej we wieży Zameczku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca dodatkową dokumentację do SIWZ (Załącznik Nr 9). Materiałem pomocniczym do wykonania przedmiotu zamówienia są rysunki stolarki okiennej i drzwiowej - Załącznik Nr 12 do SIWZ - plik do pobrania na stronie internetowej Zamawiajacego. Zamawiający zastrzega, proporcjonalność realizacji zadania w ramach posiadanych środków finansowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 20.31.10.00 - 20.31.10.00 20.31.20.00 - 20.31.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga wziąś udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem: - w wykonaniu robót polegających na dostawie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej dla obiektów zabytkowych na terenie zespołów zabytkowych pod nadzorem i opieką konserwatora zabytków, - wykażą się posiadaniem niezbędnego potencjału kadrowego do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji i doświadczenie w pracach przy obiektach zabytkowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch robót odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej dla obiektu zabytkowego o wartości odpowiadającej, co najmniej 60% wartości brutto złożonej oferty na niniejsze postępowanie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału kadrowego, Zamawiający uzna posiadanie, przez pracownika wyznaczonego jako kierownika robót, uprawnień zgodnych z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Kultury ws. Prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) przy prowadzeniu i nadzorze robót oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz doświadczenie, co najmniej połowy pozostałych pracowników wyznaczonych do realizacji zadania, przy pracach w obiektach zabytkowych wpisanych do Rejestru Zabytków, lub prowadzonych na terenie chronionym, ze wskazaniem obiektów, przy których zdobyli wymagane przez Zamawiającego doświadczenie. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna nie zaleganie w opłacie należnych składek ZUS i opłat skarbowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający ma prawo na każdym etapie postępowania do osobistego sprawdzenia prawidłowości złożonych dokumentów (oświadczeń, wykazów, odpisów, potwierdzeń wykonania prac, doświadczenia zawodowego pracowników itp.), które zostaną złożone jako elementy składowe oferty. W budynku (Zameczku) przeznaczonym do wymiany stolarki będą znajdowały się eksponaty muzealne, których nie można na czas robót budowlanych usunąć. Wykonawca będzie w umowie zobowiązany do zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. W związku z tym faktem Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty do wizytacji budynku (Zameczku) na własny koszt i przy udziale pracownika Muzeum wskazanego przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Data sporządzenia oświadczenia - przed upływem terminu do składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania zawierający co najmniej dwie roboty odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia dla obiektu zabytkowego - zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Data sporządzenia wykazu - przed upływem terminu do składania ofert. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego - Załącznik Nr 4 SIWZ, 5) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w należnych opłatach. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w należnych składkach. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - termin wykonania zamówienia - 20
- 3 - okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM ROMANTYZMU W OPINOGÓRZE
06-406 Opinogóra, ul. Krasińskiego 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 08:30, miejsce: MUZEUM ROMANTYZMU W OPINOGÓRZE 06-406 Opinogóra, ul. Krasińskiego 9 Budynek Dworu w Sekretariacie pokój Nr 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.