eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi



Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21570

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, do kontaktów: Ludmiła Kondrajczak, Henryk Kuriata, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840,45, fax 077 4113840,45, e-mail: przetargi@zdpbrzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdpbrzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdpbrzeg.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe na terenie Powiatu Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych betonem asfaltowym polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych z obcinaniem krawędzi mechanicznie w ilości 5068,90 m kw. przy średniej gł. 3cm-380 ton. Wykonanie robót zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi D-05.03.17, który stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi powiatowe o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Brzeg. Szczegółowy zakres i wykaz dróg przewidzianych do remontu zawierają załączniki do SIWZ. Zamawiający stosownie do potrzeb będzie zlecał pisemnie Wykonawcy robót zakres robót do wykonania w danym miesiącu rozliczeniowym. Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego. Zamawiający w terminie do 7dni od daty uzyskania informacji o gotowości Wykonawcy do odbioru, wyznacza termin odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2) wykonania robót zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. Przedmiotowymi robotami musi kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej. Ustala się okres gwarancji na wykonane roboty - 12 miesięcy. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Podwykonawstwo. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający uzależnia przedmiotową zgodę od udzielenia przez Wykonawcę cesji swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na rzecz podwykonawcy, w części dotyczącej podwykonawstwa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro poniżej 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki wymienione w SIWZ wymienione poniżej: 1)Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi ; W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) potencjał sprzętowy; - wykonawca (lub) partnerzy konsorcjum łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych w tym co najmniej; - walec ogumiony 10 Mg - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt - skrapiarka - 1 szt - samochód ciężarowy - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy z innej wytwórni 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) ma do dyspozycji osoby posiadające niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie robót drogowych, w tym co najmniej majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych, - zatrudnieni operatorzy sprzętu oraz pracownicy w ilości niezbędnej do wykonania robót min.8 osób 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy; - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów nawierzchni dróg w ilości co najmniej 40.000 m kw. potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Sytuacja finansowa; - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada dostęp do środków finansowych w wysokości 200.000 zł - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzeniem spełnienia warunków będą dokumenty i oświadczenia (złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia /nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym potwierdzających spełnienie warunków opisanych w SWIZ). 1) Wypełnić i podpisać druk "OFERTA "- wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać "KOSZTORYS OFERTOWY " - wg załączonego wzoru, 3) Wypełnić i podpisać "PROJEKT UMOWY "- wg załączonego wzoru, 4) Wypełnić druk "POTENCJAŁ KADROWY" wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności potwierdzających spełnienie warunku określonego w par. 5.4. pkt 3 Należy dołączyć kserokopie uprawnień, zaświadczeń oraz innych dokumentów, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie 6) Wypełnić druk "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania zadania z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzających spełnienie warunku określonego w par. 5.4.pkt 4 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie 7) Wypełnić druk " POTENCJAŁ TECHNICZNY" tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca potwierdzającego spełnienie warunku określonego w par. 5.4. pkt 2 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 8) Złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego spełnienie warunku określonego w. par. 5.4.pkt 5, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 9) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzającego spełnienie warunku określonego w par. 5.4. pkt 5, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę 10) oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 11) uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. Pzp.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 12) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 13) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 14) pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania /reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11,12,13 składa dokumenty na zasadach określonych w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:15, 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23, pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: ogłoszenie wysłano 06.04.2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.