eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-08

Ogłoszenie nr 21570 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.

Biłgoraj: Dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 454-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 667-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000, ul. ul. Łąkowa  13, 23400   Biłgoraj, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 846 881 847, e-mail marianignaciuk@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.biuletyn-publiczy.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Numer nadany przez Zamawiającego - ZP/ZOŚ/5/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków: Zestawienie worków: 1. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe - Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 75 000 szt. 2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło białe - Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 84 000 szt. 3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło białe i kolorowe - Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 15 000 szt. 4. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na plastik i metal - Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] - 370 000 szt. 5. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne - Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 20 000 szt. 6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemka, kolor brązowy, na odpady organiczne - Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 50 000 szt. 7. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor bezbarwny, na surowce - Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 8 000 szt. 8. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół i gruz - 80 litrowy Szer. 400 (+2x150) x 900 x grubość 0,08 [mm] - 10 000 szt. 9. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruku - Szer. 900 x 1200 x grubość 0,06 [mm] - 10 000 szt. 10. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruku - Szer. 1000 x 1200 x grubość 0,06 [mm] - 1000 szt. 11. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruku - Szer. 1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] - 1000 szt. 12. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski na papier - Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] - 58 000 szt. 13. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół - 80 litrowy Szer. 400 (+2x150) x 900 x grubość 0,08 [mm] - 20 000 szt. Opis dodatkowy: 1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia - załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej). 2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. 3. Worki cięte konfekcjonowane - 25 szt. w pakiecie po 100 sztuk w opakowaniu. 4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu - 10 000 szt. 5. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde za pomocą faksu lub e-maila, zamówienie złożone przez Zamawiającego, bezpośrednio od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 7. Treść nadruków na worki zostanie podana po podpisaniu umowy, wykonawcy zamówienia. 8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Zmiany umowy: I. zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 szt. worka o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług- warunkiem wprowadzenia zmiany ceny jednostkowej jest zmiana stawki podatku VAT. II. zmiany ilości typów worków wskazanych w wykazie punktu 3.1 rozdział III SIWZ - zmiana ilości worków może wynikać np. z nowego obszaru odbioru odpadów segregowanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT173138.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIPEKO SP. Z O.O.,  sprzedaz@sipeko.pl,  Makowisko 162,  37-500,  Jarosław ,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204918.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204918.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204918.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.