eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim do wymagań przeciwpożarowych, przebudowa sanitariatów oraz przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Mińsk Mazowiecki: Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim do wymagań przeciwpożarowych, przebudowa sanitariatów oraz przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 215684 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167332 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Miński, Ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 87 00, faks 25 759 87 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim do wymagań przeciwpożarowych, przebudowa sanitariatów oraz przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które realizowane będą w budynku Starostwa Powiatowego zlokalizowanego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 3. Zakres przedmiotowych robót obejmuje w szczególności: - dostosowanie istniejącego budynku do wymagań przeciwpożarowych m.in. poprzez dobudowanie do niego klatki schodowej ewakuacyjnej, - przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, - przebudowę sanitariatów, w tym wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły dotyczące robót budowlanych objętych zamówieniem oraz ich zakres precyzuje dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ, tj.: 1. Projekt budowlany - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)- załącznik nr 2 do SIWZ 3. Przedmiar robót -załącznik nr 3 do SIWZ 4. Pozwolenie na budowę (w zakresie ppoż.) oraz zgłoszenie wykonania robót budowlanych (w zakresie robót sanitarnych) - załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: załączony projekt budowlany obejmuje szerszy zakres prac niż przedmiot niniejszego zamówienia. Zawiera bowiem założenia w zakresie przebudowy pomieszczeń w centralnej części budynku (parter) Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta wraz z zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych. W ramach niniejszego zamówienia zostanie wykonana jedynie część robót opisanych w przedmiotowym projekcie tj.: - przebudowa sanitariatów na parterze budynku. Wskazana część robót obejmie: usunięcie istniejących ścianek działowych w toaletach i wykonanie nowego układu pomieszczeń wraz z wyposażeniem, z podziałem na toaletę dla niepełnosprawnych oraz toaletę damską - wymiana stolarki drzwiowej. Zakres ww. robót został uszczegółowiony w przedmiarze robót - załącznik nr 3 do SIWZ. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że zamówienie obejmuje również przebudowę sanitariatów oraz wymianę stolarki drzwiowej na I piętrze budynku. Przedmiotowe roboty nie są objęte zapisami projektu. Wyspecyfikowane zostały natomiast w załączonym przedmiarze robót. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w załączonej dokumentacji (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie spowodują zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia i nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek: 1. zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń: nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 2. Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu Zamawiającego (np. w dokumentacji projektowej) niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. Roboty wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych, w których określona zostanie rzeczywista ilość jednostek miar wykonanych robót budowlanych oraz ich cen jednostkowych netto. Przedmiotowe kosztorysy będą stanowiły podstawę do dokonania rozliczenia za roboty wykonane i odebrane. Sposób rozliczenia wykonanych robót określa projekt umowy (załącznik nr 11 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo usługowo- Handlowe LUX Janina i Bogusław Lejman Sp. Jawna, ul. Szczecińska 18, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433810,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 429999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 429999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 505674,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.