eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Dostawa samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Łazy: Dostawa samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 215613 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, dostarczony samochód musi posiadać właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z odnośnymi normami, parametry techniczne i wyposażenie nie gorsze niż podane przez Zamawiającego poniżej: Samochód musi być fabrycznie nowy 9 -osobowy, produkcja 2008, gatunek I. 1) Silnik: - pojemność silnika nie więcej niż 2200 cm3 - wysokoprężny z turbodoładowaniem 16 zaworowy - Moc silnika minimum 110 KM - maksymalny moment obrotowy : nie mniejszy 280 Nm przy 1750-2250 obr/min - paliwo: olej napędowy 2) Nadwozie: - Rozstaw osi nie mniej niż 3.600 nie więcej niż 3.900 - Wysokość minimum 1700 mm - Objętość minimum 10 m3 - Długość całkowita nie mniejsza niż 5500mm nie większa niż 6000mm - Szerokość całkowita bez lusterek nie mniejsza niż 2300mm nie większa niż 2500mm - Typu BUS, 9-cio osobowy - Kolor srebrny metalik - Drzwi boczne przesuwne z prawej strony - Homologacja auta 9-cio osobowego - Zezwolenie na przewóz osób niepełnosprawnych - Podwójne siedzenie obok kierowcy - Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem - Fotele w II rzędzie, nie demontowany, regulowane oparcia, pasy trzy punktowe, skrajny fotel od strony drzwi bocznych uchylny - Fotele w III rzędzie, skrajne nie demontowane + środkowy demontowany na szybkozłączkacvh, regulowane oparcia, pasy 3 punktowe - Szyby przyciemniane - Tapicerka boczna w części pasażerskiej - Pełna podsufitka w części pasażerskiej - Elektrycznie regulowane przednie boczne szyby - Tylne drzwi podwójne otwierane pionowo z ogrzewanymi szybami 3) Układ przeniesienia napędu - Skrzynia biegów manualna, 5 biegów i 1 bieg wsteczny - Napęd na przednią oś 4) układ kierowniczy i hamulcowy - Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego - Blokada kolumny kierownicy - Hamulce tarczowe wszystkich kół - Układ ABS z EBD - Układ stabilizacji toru jazdy ESP i BTCS + HLA 5) ogrzewanie i wentylacja - Klimatyzacja przednia i tylna przedziału pasażerskiego 6) Wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo - Poduszka powietrzna kierowcy - Wykładzina podłogowa przedziału tylnego - Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi od wewnątrz - Przednie światła przeciwmgielne 7)Wyposażenie dodatkowe: - Immobilizer PATS - Autoalarm - Zdalnie sterowany centralny zamek - Radio z odtwarzaczem płyt Cd - Opony zimowe + felgi stalowe 15 - Gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, koło zapasowe 8) Przystosowanie do przewozu osoby na wózku inwalidzkim - Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego - Pasy do mocowania wózka i osoby niepełnosprawnej, - Najazdy do wózka inwalidzkiego - Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi oraz na tylnej klapie oznakowanie o zakupie ze środków PFRON (według wzoru dostarczonego przez zamawiającego) 9) Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji bez limitu kilometrów nie krótszej jak: a) mechanicznej na wszystkie zespoły i podzespoły na okres nie mniej niż 24 miesięcy, b) na perforację podwozia na okres nie mniej jak 96 miesięcy c) na powłokę lakierniczą na okres nie krótszy jak 24 miesiące. 10) wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne ilub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 11) do samochodu musi być dostarczona dokumentacja, umożliwiająca jego zarejestrowanie,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a)wykonali co najmniej jedną dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1.Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w rozdz.VI. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1)potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Załkładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2)potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymaga się od wykonawcy wykazania co najmniej jednej dostawy 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łazach ul.Traugutta 15, 42-450 Łazy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego Urząd Miejski w Łazach ul.Traugutta 15 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.