Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Otwock: zaprojektowanie dostosowania budynków do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 215601 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk DPT " MĄDRALIN" , ul. Mlądzka 1, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 789 08 98, faks 22 789 08 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madralin.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna jednostka organizacyjna PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie dostosowania budynków do wymagań ochrony przeciwpożarowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy projektu związanego z dostosowaniem do wymagań ochrony przeciwpożarowej: - Budynku Hotelowego Biały Domek, - Budynku Głównego, - Budynku Hotelowo - Szkoleniowego Sosnówka, - Budynku Hotelowo - Biurowego Kuźnia oraz wykonanie hydrantu zewnętrznego na potrzeby ppoż. całego ośrodka PAN Domu Pracy Twórczej Mądralin, 05-400 Otwock ul. Mlądzka 1. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1.Budynek Hotelowy Biały Domek a) Wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożarowej ochrona całkowita. b) Wyposażenie systemu sygnalizacji pożarowej w sygnalizatory akustyczno-optyczne. c) Wyposażenie drogi ewakuacyjnej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 2 lx i czasie działania 1 godz. w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. d) Wyposażeniu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w podświetlane znaki wskazujące kierunki ewakuacji. e) Wyposażeniu drzwi (10 szt.) na drodze ewakuacyjnej w uszczelki zapewniające dymoszczelność i samozamykacz. f) Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego (ścianach i stropach), które powinny mieć klasę odporności ogniowej (E I) wymaganą dla tych elementów. g) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu odcinające wszystkie obwody w budynku z wyjątkiem obwodów zasilających urządzenia przeciwpożarowe działające w czasie pożaru w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. h) Zapewnienie wymaganej klasy odporności ogniowej E I 15 dla wyłazu na I piętrze. i) Wydzielenie piwnicy drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30. j) Wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową z hydrantami 25 z wężem półsztywnym obejmującym swoim zasięgiem całą powierzchnię chronioną w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. 2.2. Budynek Główny a) Wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożarowej ochrona całkowita. b) Wyposażenie systemu sygnalizacji pożarowej w sygnalizatory akustyczno-optyczne. c) Wyposażenie drogi ewakuacyjnej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 2 lx i czasie działania 1 godz. w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. d) Wyposażeniu drzwi (15 szt.) na drodze ewakuacyjnej w uszczelki zapewniające dymoszczelność i samozamykacz. e) Wydzielenie klatki schodowej na kondygnacji poddasza drzwiami o klasie odporności EI 30 wyposażonymi w trzymacze magnetyczne. f) Wydzielenie poddasza nieużytkowego drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30 g) Wydzielenie klatki schodowej ścianami o klasie ogniowej R(EI) 60, wraz z zamknięciem drzwiami na I piętrze o klasie odporności ogniowej EI 30 h) Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego (ścianach i stropach), które powinny mieć klasę odporności ogniowej (E I) wymaganą dla tych elementów. i) Wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową z hydrantami 25 w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. 2.3. Budynek Hotelowo - Szkoleniowy Sosnówka a) Wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożarowej ochrona całkowita. b) Wyposażenie systemu sygnalizacji pożarowej w sygnalizatory akustyczno-optyczne. c) Wyposażenie drogi ewakuacyjnej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 2 lx i czasie działania 1 godz. w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. d) Wyposażeniu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w podświetlane znaki wskazujące kierunki ewakuacji. e) Wyposażeniu drzwi (11 szt.) na drodze ewakuacyjnej w uszczelki zapewniające dymoszczelność i samozamykacz oraz w drzwi przeciwpożarowe E I 30 (2 szt.). f) Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego (ścianach i stropach), które powinny mieć klasę odporności ogniowej (E I) wymagana dla tych elementów. g) Wyposażenie budynku w instalację wodociągową z hydrantami 25 w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. h) Zapewnienie wymaganej klasy odporności ogniowej E I 15 dla wyłazu na I piętrze. 2.4. budynek Hotelowo -Biurowy Kuźnia a) Wyposażenie budynku w instalację wodociągową z hydrantami 25 w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. b) Wyposażenie drogi ewakuacyjnej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 2 lx i czasie działania 1 godz. w oparciu o projekt uzgodniony z rzeczoznawcą. 2.5. Wykonanie zewnętrznej instalacji hydrantowej p.poż. - na potrzeby ppoż. całego ośrodka. Uwaga: Ośrodek nie jest podłączony do miejskiej sieci wodociągowej. Zaopatrzenie w wodę realizowane jest z własnej studni głębinowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: ekspertyzy stanu ochrony przeciwpożarowej. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 8.00-19.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Panem Waldemarem Szamretą - p.o. Dyrektora DPT Mądralin tel. (22) 656 68 59, 604 408 216, lub (22) 789 09 98. 4. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać projekt zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtowa. 5. Przed przekazaniem projektu Zamawiającemu, Wykonawca winien uzyskać zatwierdzenie projektu (przez osobę uprawnioną) pod względem zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami p. poż. 6. Wykonawca winien dołączyć do projektu kosztorys inwestorski oraz przedmiar. 7. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu pięć egzemplarzy projektu w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 5 000,00 złotych (PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP O/OTWOCK 70 10 20 1127 0000 1302 0013 4106. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu dokonania przelewu. 5. Dalsze postępowanie dotyczące przechowywania, zwrotu bądź zatrzymania wadium reguluje art.46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madralin.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Nauk, 00-901 Warszawa PKiN,
Plac Defilad 1 pok: 2524, 2520 lub 2523 (25 piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, 00-901 Warszawa PKiN, Plac Defilad 1 pok: 2524, 2520 lub 2523 (25 piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi urządzeń do pomiaru skażeń osobistych.
- Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy
- Usługi w zakresie odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- ZP/01/24 Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego w Braniewie - dawnego Kolegium Jezuickiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.