eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Przebudowa drogi gminnej Miejska Dąbrowa - Studnie w gminie Głowaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Głowaczów: Przebudowa drogi gminnej Miejska Dąbrowa - Studnie w gminie Głowaczów
Numer ogłoszenia: 215518 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow. pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Miejska Dąbrowa - Studnie w gminie Głowaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które winny być wykonane zgadnie z załączonym projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy drogi - Specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych dla przebudowy drogi. - Przedmiar robót. W ramach przebudowy drogi gminnej Miejska Dąbrowa - Studnie należy wykonać odcinek jezdni o długości 1750 mb o szerokości 5 m, pobocza po obu stronach jezdni o szerokości 1,0 m, rów trapezowy o głębokości do 60 cm, zatokę autobusową o szer. peronu 1,5 mb, chodnik po stronie lewej o szer. 2,0 mb, oświetlenie oraz zjazdy gospodarcze i na drogi boczne. Początek przebudowywanego odcinka zlokalizowano na krawędzi drogi krajowej nr 48, a koniec w km 1+750 drogi gminnej. Obecnie droga posiada w większości nawierzchnię gruntową, oraz częściowo brukowcową na włączeniu się do drogi krajowej o szer. 3,0 m. Z uzbrojenia terenu w granicach drogi znajdują się słupy energetyczne, wodociąg i telefon usytuowany w pasie drogowym i poza nim. W zakresie robót przygotowawczych należy wytyczyć trasę drogi, zlokalizować i odkryć uzbrojenie terenu, usunąć część drzew oraz krzaki i poszycie z poboczy na niektórych odcinkach. Należy również zlokalizować wszystkie istniejące punkty poligonowe osnowy geodezyjnej. Ponieważ część tych punktów zlokalizowana jest w pobliżu drogi lub z nią koliduje, należy zachować szczególną ostrożność przy pracach w ich pobliżu, a punkty których nie można zostawić bez ich naruszenia należy odtworzyć i zgłosić do właściwego Ośrodka Geodezyjnego - prace te należy w ramach obsługi geodezyjnej zlecić uprawnionemu geodecie. W ramach robót ziemnych należy wykonać korytowanie pod jezdnię, rowy przydrożne oraz wykopy i nasypy związane z wykonaniem przepustu i poboczy. W ramach przebudowy drogi należy wykonać jezdnie o szerokości 5,0 m o następującą konstrukcję : - nawierzchnia bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 4 cm - nawierzchnia bitumiczna - warstwa wiążąca gr. 4 cm, - górna warstwa podbudowy z tłucznia gr. 20 cm - warstwa odsączająca z piasku gr.20 cm. Zjazdy na drogi boczne i do gospodarstw wykonać z rur betonowych O 40 cm. Nawierzchnię jezdną na zjazdach wykonać z betonu asfaltowego i kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie drogi odbywać będzie się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do rowu przydrożnego i na przylegający teren. W celu zapewnienia właściwego spływu wód należy wykonać przepust pod koroną drogi w km 0+012,00 - przepust z rur żelbetonowych O 80 cm o długości 11,0 mb. Przy wlocie i wylocie przepustu należy wykonać umocnienie skarp i dna płytami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej. W celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników drogi należy wykonać oświetlenie typu ulicznego na odcinku 240 mb w m. Studnie. Oświetlenie drogowe zasilane będzie z istniejącej szafy oświetleniowej zabudowanej na stacji transformatorowej Studnie. Na wybudowanym odcinku drogi należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome - wg zaopiniowanego i zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - udzielić minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty i zużyte materiały budowlane, - uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego (włączenia do dróg wyższej kategorii), - dostarczenia certyfikatów, świadectw dopuszczenia, atestów na zastosowane materiały i urządzenia, - wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej zamawiającemu przed terminem odbioru robót. Przedmiot powinien spełniać następujące funkcje: (parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne i jakościowe) opisane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata wniesiona przelewem na konto Zamawiającego - BS Głowaczów- 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Sposób przekazania wadium: wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. Gwarancję wnoszoną w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, a kserokopię dokumentu załączyć do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca przedkłada: - wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia. Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży: drogowej i elektrycznej. Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada: - informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto zawarta w składanej ofercie. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ponadto na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Pzp.(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: - Wypełniony formularz Zamawiającego Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. - zał. nr 4 SIWZ. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń - załącznik nr 6 SIWZ, - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 SIWZ. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży: drogowej i elektrycznej. Osoby wskazane na kierowników robót winny posiadać: - kierownik robót drogowych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC, - kierownik robót elektrycznych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC. - Informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto zawarta w składanej ofercie. - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. (Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp- zał. nr 3 SIWZ. - Kosztorys ofertowy uproszczony, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty. - Informacja o zakresach robót zleconych Podwykonawcom, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać NIE DOTYCZY- zał. nr 7 SIWZ . - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 8 SIWZ. - Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie nie pieniężnej musi zawierać zapis dotyczący art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczow, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów pokój 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.