eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › udzielenie Gminie Świdnica długoterminowego kredytu inwestycyjnego na budowę hali sportowej w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Świdnica: udzielenie Gminie Świdnica długoterminowego kredytu inwestycyjnego na budowę hali sportowej w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 215510 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie Gminie Świdnica długoterminowego kredytu inwestycyjnego na budowę hali sportowej w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia Gminie Świdnica długoterminowego kredytu inwestycyjnego na budowę hali sportowej w Świdnicy, wg niżej wymienionych warunków: a)wysokość udzielonego kredytu - 1.300.000 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych), b)środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu, na rachunek zamawiającego w następujących transzach i terminach: I transza w kwocie 1.000.000 zł w dniu 31 sierpnia 2009r., II transza w kwocie 300.000 zł w dniu 30 listopada 2009r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kwot i terminów transz kredytu, c)okres kredytowania 5 lat, d)karencja w spłacie kredytu wyniesie 12 miesięcy, liczona od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu, e)spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych na ostatni dzień roboczy, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i zakończy się ostatniego dnia kwartału, - ostatni okres obrachunkowy zakończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. f)spłata kredytu następować będzie w 16 kwartalnych, równych ratach, płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał. g) możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji również w okresie karencji w spłacie h) w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu również w okresie karencji - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia, i) spłata odsetek w okresach kwartalnych - na ostatni dzień roboczy kwartału kalendarzowego, j) oprocentowanie kredytu - zmienne, według stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 3M, ustalana dla pierwszego okresu obrachunkowego według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające dzień wykorzystania kredytu, a dla kolejnych okresów obrachunkowych na dwa dni kalendarzowe, poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M dla drugiego dnia do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M, k) Wykonawca zapewnia postawienie środków z kredytu do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy, l) Zamawiający może uruchamiać środki kredytowe w terminie do 31.12.2009 r., m) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uruchomienia kredytu lub skorzystania z jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, n) Wykonawca nie będzie naliczał odsetek oraz żadnych innych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu, o) kredyt udzielony będzie w złotych polskich, p) forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie ustala obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2. Ocena spełnienia warunków stawianych Wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. 5.3. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych, 6.2 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.3 Oświadczenia własne należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidnica.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica ul. Długa 38 66-008 Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Świdnica ul. Długa 38 66-008 Świdnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.