eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym nr 8 na terenie kompleksu nr 3575 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. Nr sprawy89/ZP/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Warszawa: Wykonanie remontu instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym nr 8 na terenie kompleksu nr 3575 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. Nr sprawy: 89/ZP/07
Numer ogłoszenia: 215447 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax 022 6840642, 6874189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym nr 8 na terenie kompleksu nr 3575 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. Nr sprawy: 89/ZP/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym nr 8 na terenie kompleksu nr 3575 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia zawiera, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt techniczny stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3)posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 (pięć) lat co najmniej jednej roboty o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. instalacji sieci sanitarnych o wartości co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 4)dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń , pracownicy przygotowanie zawodowe w specjalnościach posadzkarz, glazurnik, tynkarz, murarz, elektryk oraz przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy); 6)posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca składa poniższe oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 6)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w szczególności w zakresie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), Uwaga: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych; 9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 10)w przypadku zatrudnienia podwykonawcy należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że posiada odpowiednie doświadczenie i uprawnienia w zależności od powierzonego zakresu; 11)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 12)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Administracyjny MON al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nr 6 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.