eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Szczecin: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska
Numer ogłoszenia: 215443 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska, w tym: Część I - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina. Część II - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia i wymagania dla Części I i II zamówienia: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną co najmniej 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 91 szt. (w tym do 66 szt. na Część I i do 25 szt. na Część II zamówienia). 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 12.00, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w soboty i niedziele, Święta, ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża, oraz do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca zapewni na czas konsumpcji posiłku w punkcie gastronomicznym miejsce składowania narzędzi (np. łopata), którymi posługują się osoby spożywające posiłek (robotnicy). 16) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą ciepłe, wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części I zamówienia: Lewobrzeże Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Turzyn lub RO Nowe Miasto lub RO Centrum lub RO Śródmieście Północ lub RO Śródmieście Zachód, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej. Sala do spożywania posiłków musi umożliwić jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 30 osób. Łączna ilość posiłków - do 66 szt. dziennie. 3. Dodatkowe warunki dla Części II zamówienia: Prawobrzeże Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Słoneczne lub RO Majowe, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 16 osób. Łączna ilość posiłków - do 25 szt. dziennie. 4.Termin wykonania zamówienia dla każdej z części zamówienia: od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-3, 55.50.00.00-5, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że wykonawca podczas realizacji zamówienia: a) dysponuje punktem gastronomicznym zlokalizowanym na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Turzyn lub RO Nowe Miasto lub RO Centrum lub RO Śródmieście Północ lub RO Śródmieście Zachód, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, z salą do spożywania posiłków umożliwiającą jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 30 osób - dotyczy Części I zamówienia. b) dysponuję punktem gastronomicznym zlokalizowanym na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Słoneczne lub RO Majowe, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej z salą do spożywania posiłków umożliwiającą jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 16 osób - dotyczy Części II zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność zwiększenia ilości maksymalnych posiłków określonych w § 3 ust. 4, z zachowaniem ilości podanej w § 3 ust. 5 umowy, 4) w przypadku wystąpienia okoliczności o której mowa w § 3 ust. 6, tj. w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania przedmiotu umowy w soboty i niedziele, Święta, ze zmianą godziny na późniejszą. 5) wystąpi konieczność zmiany lokalizacji punktu gastronomicznego o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, iż nowo wskazany punkt gastronomiczny musi spełniać warunki określone w § 3 ust. 2 umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część II Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność zwiększenia ilości maksymalnych posiłków określonych w § 3 ust. 4, z zachowaniem ilości podanej w § 3 ust. 5 umowy, 4) w przypadku wystąpienia okoliczności o której mowa w § 3 ust. 6, tj. w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania przedmiotu umowy w soboty i niedziele, Święta, ze zmianą godziny na późniejszą. 5) wystąpi konieczność zmiany lokalizacji punktu gastronomicznego o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, iż nowo wskazany punkt gastronomiczny musi spełniać warunki określone w § 3 ust. 2 umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pokój nr 318 - III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Sekretariat Dyrektora - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną co najmniej 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 66 szt. 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1200, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w soboty i niedziele, Święta, ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca zapewni na czas konsumpcji posiłku w punkcie gastronomicznym miejsce składowania narzędzi (np. łopata), którymi posługują się osoby spożywające posiłek (robotnicy). 16) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą ciepłe, wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części I zamówienia: Lewobrzeże Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Turzyn lub RO Nowe Miasto lub RO Centrum lub RO Śródmieście Północ lub RO Śródmieście Zachód, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej. Sala do spożywania posiłków musi umożliwić jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 30 osób. Łączna ilość posiłków - do 66 szt. dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną co najmniej 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 25 szt. 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1200, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w soboty i niedziele, Święta, ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca zapewni na czas konsumpcji posiłku w punkcie gastronomicznym miejsce składowania narzędzi (np. łopata), którymi posługują się osoby spożywające posiłek (robotnicy). 16) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą ciepłe, wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części II zamówienia: Prawobrzeże Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na terenie RO (Rady Osiedla) Słoneczne lub RO Majowe, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić jednoczesne spożycie posiłku dla minimum 16 osób. Łączna ilość posiłków - do 25 szt. dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.