eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa mikroskopu metalograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Głogów: Dostawa mikroskopu metalograficznego
Numer ogłoszenia: 215429 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie , ul. Piotra Skargi 5, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8353566, faks 076 8353566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu metalograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu metalograficznego wraz z kamerą cyfrową oraz oprogramowaniem obejmująca montaż, uruchomienie oraz kompleksowe przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. 2.Miejsce dostawy: Instytut Politechniczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie, 67 - 200 Głogów, ul. Piotra Skargi 5. 3.Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 7 p.z.p.: I. Informacje ogólne 1. Rok produkcji 2009-TAK 2.Szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń-TAK 3.Instrukcja użytkowania dla wszystkich elementów w języku polskim dostarczona wraz z przedmiotem zamówienia -TAK 4.Certyfikaty dopuszczające aparat do użytkowania na terenie UE i Polski-TAK. Dołączyć do oferty: Certyfikat CE, Deklarację zgodności. 5.Dostawa, instalacja oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego-TAK 6.Po instalacji w siedzibie użytkownika urządzenie będzie kompletne i gotowe do pracy-TAK II MIKROSKOP METALOGRAFICZNY 1.Statyw mikroskopu metalograficznego w układzie odwróconym o konstrukcji odpornej na drgania zapewniający pracę w świetle odbitym i możliwości instalacji układu do światła przechodzącego - TAK 2.Nasadka okularowa binokularowa z regulacją rozstawu źrenic pochylona pod kątem 45 stopni -TAK 3.Układ oświetlenia do światła odbitego (EPI) o mocy nie mniejszej niż 30 W z regulowaną i centrowaną przysłoną polową oraz centrowaną przysłoną aperturową - TAK 4.Lampa oświetlacza z wbudowanym kolektorem w układzie oświetlacza EPI gniazda do montażu układu polaryzatora i analizatora i kompensatorów - TAK 5.W układzie oświetlacza EPI wbudowane gniazda filtrów NCB11, ND4/GIF, ND16 -TAK 6.Miska obiektywowa 5-cio pozycyjna-TAK 7.Stolik mechaniczny o zakresie ruchu nie mniejszej niż 50x50 wyposażony w dwie płytki z otworem o średnicy 20mm i 40 mm-TAK 8.Wbudowany w statyw układ zasilania z płynną regulacją natężenia światła-TAK 9.Współosiowo ustawiona śruba makro/mikro z układem sprzęgła śruba mikro o dokładności pozycjonowania stołu 0.2 mm/obrót i zakresie ruchu nie mniej niż 8 mm-TAK 10.Możliwość obserwacji w świetle odbitym w technikach Jasne Pole-TAK 11.Układ optyki korygowanej do nieskończoności-TAK 12.Obiektywy klasy co najmniej Plan Fluor dedykowane do pracy w świetle odbitym w technikach Jasne Pole i Polaryzacja o parametrach nie gorszych niż: - Plan FLUOR Epi 5X, (NA/WD : 0.15/23.50mm) - Plan FLUOR Epi 10X, (NA/WD : 0.30/17.50mm) - Plan FLUOR Epi 20X, (NA/WD : 0.45/4.50mm) - Plan FLUOR Epi 50X, (NA/WD : 0.80/1.00mm) - Plan FLUOR Epi 100X, (NA/WD : 0.90/1.00mm) TAK 13.Zasilanie 230 VAC/50 Hz-TAK III.KAMERA CYFROWA 1.Matryca CCD o rozdzielczości nie mniejszej niż 5 mln efektywnych pikseli-TAK 2.Możliwość podłączenia obiektywów makro poprzez złącze C-TAK 3.Mocowanie do mikroskopu za pomocą gwintu C-TAK 4.Format zapisu: BMP, TIFF, JPEG-TAK 5.Przesyłanie obrazu do komputera za pomocą złącza USB 2.0-TAK 6.Oprogramowanie do kamery: możliwość nanoszenia na zdjęcia przypisów, możliwość wykonywania ręcznych pomiarów, prosta baza danych, możliwość nanoszenia skali na zdjęcie-TAK 7.Zasilanie: (wg standardu USB )-TAK IV. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 1.Okres gwarancji: minimum 24 miesiące 2.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski-TAK 3.Oświadczenia Wykonawcy, że jest autoryzowanym dystrybutorem przedmiotu zamówienia oraz jego serwisantem, a także posiada dostęp do oryginalnych części zamiennych-TAK (Należy dołączyć do oferty) 4.Dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych nie mniej niż 10 lat-TAK UWAGA! 1.Parametry wymagane są parametrami granicznymi, których nie spełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2.W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć foldery/prospekty firmowe producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający ma prawo do sprawdzenia we wszystkich dostępnych źródłach (w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę) wiarygodności parametrów technicznych podanych przez Wykonawcę w ofercie 4.Wykonawca gwarantuje, iż oferowany przedmiot zamówienia jest nowy, kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p., tj.: 1.Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obejmującym zamówienie. b)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń świadczących o tym, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. e)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu zrealizowanych zamówień (załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokumentów wystawionych przez innych Zamawiających potwierdzających ich należyte wykonanie (referencji). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy o charakterze zgodnym z niniejszym zamówieniem (w tym co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej od oferty składanej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu). 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: A.rozdz. V.2.a), V.2.b), V.2.d) SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. B. rozdz. V.2.d) SIWZ- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p. 6.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej rozdz. V.5.A. a, c) SIWZ oraz V.5.B.) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w rozdz. V.5.A.b) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w rozdz. V.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia rozdz. V.7. SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie. 8.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obejmującym zamówienie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń świadczących o tym, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7.Załącznik nr 2 do formularza oferty z wykazem zrealizowanych zamówień oraz dokumenty wystawione przez innych Zamawiających potwierdzające ich należyte wykonanie (referencji). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy o charakterze zgodnym z niniejszym zamówieniem (w tym co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej od oferty składanej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu). 5.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: A.rozdz. V.2.a), V.2.b), V.2.d) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. B. rozdz. V.2.d) SIWZ- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p. 6.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej rozdz. V.5.A. a, c) SIWZ oraz V.5.B.) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w rozdz. V.5.A.b) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w rozdz. V.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia rozdz. V.7. SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie. 8.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pwsz.glogow.pl Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie ul. Piotra Skargi 5 67-200 Głogów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie ul. Piotra Skargi 5 67-200 Głogów Budynek główny uczelni, Sekretariat Kanclerza pokój nr 117 na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.