eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › WYMIANA STARYCH FOTELI NA NOWE W SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI im. M. KONOPNICKIEJ W CIECHANOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Ciechanów: WYMIANA STARYCH FOTELI NA NOWE W SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI im. M. KONOPNICKIEJ W CIECHANOWIE
Numer ogłoszenia: 215424 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej , ul. Strażacka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 96, faks 0-23 672 35 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STARYCH FOTELI NA NOWE W SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI im. M. KONOPNICKIEJ W CIECHANOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana starych foteli na nowe w sali widowiskowo-kinowej w CKISZ im. M. Konopnickiej w Ciechanowie przy ul. Strażackiej 5 W zakres zadania wchodzi: - Demontaż wraz z utylizacją starych foteli. - Dostarczenie i montaż nowych foteli. Przewiduje się dostarczenie i montaż 400szt. foteli. Na sali głównej będzie zamontowane 328 szt. w sposób trwały. W tym pierwszy rząd (14 szt.) i drugi (16szt.) rząd to fotele szybko i w łatwy sposób demontowalne w celu umiejscowienia np. orkiestry. Pozostałe 72szt. to fotele wolnostojące, które zostaną rozmieszczone na balkonie i w innych miejscach w obiekcie CKISZ im. M. Konopnickiej w Ciechanowie. Przy realizacji zamówienia należy mieć na względzie wszelkie obowiązujące przepisy dotyczące sal widowiskowo-kinowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3. 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej załącznikami - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, 4) wypełnione i podpisane oświadczenie nr 1, zał. nr 5; 5) podpisany wzór umowy, zał. nr 4; 6) wypełniony i podpisany zał. nr 6; 7) wypełniony i podpisany zał. nr 7; 8) wypełniony i podpisany zał. nr 9; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 12) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 13) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazu co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością (wypełniony i podpisany załącznik nr 6 + referencje); 14) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w pkt 6 SIWZ: - ppkt 9, 10, 12 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - ppkt 11 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 9, 10, 11, 12 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie, budynek przy ul. Strażackiej 5 , Sekretariat na I piętrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej Ciechanowie w budynku przy ul. Strażackiej 5 w Sekretariacie na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.