eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie oświetlenia iluminacyjnego dwóch kościołów- kościół św. Jerzego położony w Łodzi przy ul. Jerzego 9, oraz - kościół św. Józefa Oblubieńca położony w Łodzi przy ul. Ogrodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Łódź: wykonanie oświetlenia iluminacyjnego dwóch kościołów: - kościół św. Jerzego położony w Łodzi przy ul. Jerzego 9, oraz - kościół św. Józefa Oblubieńca położony w Łodzi przy ul. Ogrodowej
Numer ogłoszenia: 215421 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury Oddział Ochrony Zabytków, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384384, 6384330, fax 042 6384279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oświetlenia iluminacyjnego dwóch kościołów: - kościół św. Jerzego położony w Łodzi przy ul. Jerzego 9, oraz - kościół św. Józefa Oblubieńca położony w Łodzi przy ul. Ogrodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia iluminacyjnego dwóch kościołów: św. Jerzego w Łodzi przy ul. Jerzego 9 oraz św. Józefa Oblubieńca w Łodzi przy ul. Ogrodowej 22

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej pięć robót instalacyjno-montażowych oświetlenia iluminacyjnego obiektów architektonicznych w tym co najmniej dwóch obiektów sakralnych . Wartość wszystkich prac powinna wynosić łącznie minimum 300.000 zł.(brutto) - do każdej wymienionej pracy należy dołączyć końcowe protokoły odbioru robót (bezusterkowe lub ewentualne protokoły usunięcia usterek) oraz referencje wystawione przez zamawiającego lub użytkownika Należy wypełnić załącznik nr 5. - załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 150.000 ,- złotych.. - wykonawca zapewni jednego kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia publicznego, który musi posiadać niezbędne uprawnienia budowlane w tym do kierowania r. bud. przy obiektach zabytkowych ( co najmniej dwuletnie doświadczenie) i musi przynależeć do samorządu zawodowego. - spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie :spełnia-niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty załącznik nr 1, - pisemne oświadczenie , że spełnia następujące warunki załącznik nr 2, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jako załącznik nr 3, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu - wykaz zrealizowanych prac opisany w pkt. 5 niniejszej specyfikacji popartych referencjami i końcowymi protokółami odbioru robót załącznik nr 4, - wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia, wpis do odpowiedniej Izby samorządu oraz oświadczenie potwierdzające dwuletnie doświadczenia przy obiektach zabytkowych) załącznik nr 5, - pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty załącznik nr 6, - oświadczenia lub aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) załącznik nr 7, - oświadczenia lub aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający liczbę pracowników załącznik nr 8, - oświadczenia lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dla każdego podmiotu) załącznik nr 9, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wysokości co najmniej 150 000,- złotych załącznik nr 10, - akceptowany wzór umowy załącznik nr 11, - kosztorys uproszczony (poglądowo) załącznik nr 12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres rękojmi - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Ochrony Zabytków UMŁ Łódź, ul. Tymienieckiego 5 pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oddział Ochrony Zabytków UMŁ Łódź, ul. Tymienieckiego 5 pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.