eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Łaziska Górne: prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 215353 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 5 im. Przyjaciół Bohaterów Bajek , ul. Chopina 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 224 10 39, faks 32 224 10 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Zajęcia z rytmiki polegać będą na: - kształceniu motoryki dziecka - ćwiczeniach rytmicznych, - zabawach rytmiczno-ruchowych - śpiewie i ćwiczeniach słuchowo-głosowych. Zajęcia należy prowadzić przy akompaniamencie instrumentu muzycznego wykonawcy- keyboardu oraz instrumentów muzycznych, które posiada każda placówka przedszkolna. ajęcia z rytmiki przeprowadzane będą w grupach do 25 osób, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. W przedszkolu nr 5 liczba grup wynosi 7, a w przedszkolu nr 2 -liczba grup wynosi 2.Wymiar godzinowy prowadzenia zajęć: 60 minut dla każdej grupy dzieci. Zajęcia odbywać się będą między 13.00-15.00, tj. w godzinach otwarcia w/w placówek przedszkolnych, lecz poza godzinami realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego tzn. poza godz.8.00-13.00, po uzgodnieniu planu tych zajęć bezpośrednio z dyrektorem każdego przedszkola. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: 1 część - przeprowadzenie 162 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Kolejowej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina w Łaziskach Górnych. W przedszkolu nr 5 liczba grup wynosi 7, a w przedszkolu nr 2 -liczba grup wynosi Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r.W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 5 : 126 godzin ( 56 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 70 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 2: 36 godzin (16 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 20 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012). 2 część - przeprowadzenie 153 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych. W przedszkolu nr 6 liczba grup wynosi 7, a w przedszkolu nr 7 -liczba grup wynosi 2.Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 6 : 119 godzin ( 49 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 70 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 7: 34 godziny (14 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 20 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012). 3 część - przeprowadzenie 126 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej w Łaziskach Górnych. W przedszkolu nr 3 liczba grup wynosi 3, a w przedszkolu nr 4 -liczba grup wynosi 4.Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 3 : 54 godziny (24 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 30 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 4: 72 godzin (32 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 40 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia o spełnianiau warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1 część - przeprowadzenie 162 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Kolejowej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina w Łaziskach Górnych wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat. Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez okres co najmniej jednego roku szkolnego. 2 część - przeprowadzenie 153 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat. Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez okres co najmniej jednego roku szkolnego. 3 część - przeprowadzenie 126 godzin zajęć dodatkowych rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej w Łaziskach Górnych wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat. Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez okres co najmniej jednego roku szkolnego. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: 1 część - przeprowadzenie 162 godziny zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Kolejowej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina w Łaziskach Górnych Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje kierunkowe do prowadzenia zajęć z rytmiki (ukończone studia wyższe lub podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny lub szkoła muzyczna) potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Wykazana osoba powinna posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez co najmniej 1 rok szkolny w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2 część - przeprowadzenie 153 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje kierunkowe do prowadzenia zajęć z rytmiki (ukończone studia wyższe lub podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny lub szkoła muzyczna) potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Wykazana osoba powinna posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez co najmniej 1 rok szkolny w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3 część - przeprowadzenie 126 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej w Łaziskach Górnych Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje kierunkowe do prowadzenia zajęć z rytmiki (ukończone studia wyższe lub podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny lub szkoła muzyczna) potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Wykazana osoba powinna posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-6 lat przez co najmniej 1 rok szkolny w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy 3.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany miejsca siedziby Przedszkola nr 2 z ul. Kolejowej na ulicę Miodową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/P5-002-11
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 5, 43-173 Łaziska Górne ul. Chopina 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 14:30, miejsce: Przedszkole nr 5, 43-173 Łaziska Górne ul. Chopina 1- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy projekt Szóstka z plusem współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie 162 godzin zajęć dodatkowych z rytmikiw Przedszkolu nr 2 przy ul. Kolejowej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 5 : 126 godzin ( 56 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 70 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 2: 36 godzin (16 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 20 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012). Lizcba grup:9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie 153 godzin zajęć dodatkowych z rytmikiw Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 6 : 119 godzin ( 49 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 70 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 7: 34 godziny (14 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 20 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012). Liczba grup-9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie 126 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej w Łaziskach Górnych oraz w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2011r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2012 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 3 : 54 godziny (24 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 30 godzin w okresie styczeń - czerwiec 2012) - w Przedszkolu nr 4: 72 godzin (32 godzin w okresie wrzesień -grudzień 2011 i 40 godziny w okresie styczeń - czerwiec 2012). Liczba grup-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.