eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice Wielkie › Utworzenie placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowie w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Pietrowice Wielkie: Utworzenie placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowie w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła
Numer ogłoszenia: 215351 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, faks 032-4198407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowie w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw. 2.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - bezpieczna nawierzchnia piankowa lub gumowa albo syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna amortyzująca upadek dziecka z wysokości 0,65 - 3,0m, elastyczna, przepuszczalna, antypoślizgowa, zgodna z normą EN-PN 1177 - w kolorze niebieskim i pomarańczowym, 3.Demontaż istniejących urządzeń zabawowych (huśtawki, przeplotnia, drewniany pociąg) 4.Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, które będą odpowiadać PN (urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, winny posiadać ważne certyfikaty bezpieczeństwa według norm EN-1176 i EN-1177): a)Zestaw trzech wież z dwoma pochylniami, elementy wspinaczkowe, wiszący mostek drewniany i linowy, drabinki drewniane i linowe, drabinka zręcznościowa, lina do podciągania się: -urządzenia wykonane z bezrdzeniowej kantówki drewnianej o zaokrąglonych krawędziach, -drewno impregnowane ciśnieniowo, -daszki oraz burty boczne wykonane z wodoodpornej sklejki pokrytej kolorowym filmem lub płyty HDPE, -powierzchnie czołowe belek zabezpieczone kolorowymi kapturkami z tworzywa, -łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej ogniowo, -śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa, -uchwyty metalowe ocynkowane lub malowane proszkowo, -montaż na stalowych ocynkowanych kotwach, -kratownice wykonane z lin stalowo - polipropylenowych, b)Huśtawka równoważna c)Huśtawka dla dwóch osób -urządzenia wykonane z bezrdzeniowej kantówki drewnianej o zaokrąglonych krawędziach, -drewno impregnowane ciśnieniowo, -powierzchnie czołowe belek zabezpieczone kolorowymi kapturkami z tworzywa, -łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej ogniowo, -śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa, -siedziska atestowane gumowe lub drewniane, -uchwyty metalowe ocynkowane oraz malowane proszkowo, -montaż na stalowych ocynkowanych kotwach -huśtawki z rur metalowych fi 100 d)Zabawki - huśtawki na sprężynie - 2 sztuki -korpusy urządzeń wykonane z wodoodpornej sklejki pokrytej kolorowym filmem lub z płyt HDPE, -uchwyty wykonane z kolorowego tworzywa wysokoudarowego, -prężyny metalowe ocynkowane, malowane proszkowo, -osadzone na prefabrykatach betonowych e)Urządzenie kółko i krzyżyk z tablicą do rysowania. 5.Wykonanie i zainstalowanie tablicy zawierającej informacje szkolny plac zabaw wyposażony w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA (wymiary ok. 60 x 80cm) 6.Wykonanie i zainstalowanie tablicy zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw. (tablica informacyjna powinna być w formacie umożliwiającym zamieszczenie w sposób czytelny dla użytkowników szkolnego placu zabaw, regulaminu określającego zasady i warunki korzystania z placu) 7.Ławka z oparciem - 3 szt 8.Kosz na śmieci parkowy plastikowy - 1 szt 9.Nasadzenie krzewów żywopłotowych (typu Thuja o wysokości min. 70 cm) na długości 30 metrów bieżących..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu określonego w zamówieniu rodzaju robót budowlanych (wraz z robotami towarzyszącymi) których wykonanie stało się w trakcie realizacji umowy niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent podpisze załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent udokuentuje posiadanie doświadczenia w wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu placu zabaw o wartości co najmniej 80.000 zł brutto. (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent podpisze załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent podpisze załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent udokuentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztory ofertowy, certyfikaty bezpieczeństwa według norm EN-1176 i EN-1177 urządzeń placu zabaw, zobowązanie się do wpłącenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku: 1) Zmian osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. 2) Przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w zakresie przekazania terenu budowy oraz dokumentów budowy) i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 3) Przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych przez niesprzyjające warunki atmosferycznych lub inne siły natury uniemożliwiające czasową realizację inwestycji. Przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia. 4) Przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia robót o których mowa w § 2 ust. 4 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.