eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w Przemkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Przemków: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 215328 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Charakterystyka ogólna budynku: Budynek tzw. stary- budynek przedwojenny, szacunkowo wybudowany w roku 1930. Budynek 2-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Wybudowany w technologii tradycyjnej. Układ konstrukcyjny budynku podłużny. Dach stromy, dwuspadowy drewniany, pokryty starą dachówką karpiówką. Budynek pierwotnie, o funkcji mieszkaniowej. Zaadaptowany podczas rozbudowy pod potrzeby użytkowe Przedszkola. Ściany piwnic,parteru, piętra I poddasza z cegły ceramicznej. Stropy ceramiczne. Schody do piwnic ceglane, na piętro I poddasze zabiegowe drewniane. Dach drewniany jętkowy z dwiema ścianami stolcowymi. Budynek wyposażony w instalację wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną oświetleniową, gniazdową, telefoniczną i odgromową. Budynek tzw. nowy - budynek dobudowany do budynku tzw.starego szacunkowo w latach 1975-1980 z przeznaczeniem na Przedszkole. Budynek 2-kondygnacyjny, z dachem betonowym płaskim, bez podpiwniczenia. Fundamenty żelbetowe, ściany parteru I piętra z cegły, stropy żelbetowe typu DZ-3. Stropodach monolityczny. Dach płaski betonowy pokryty papą. Schody wewnętrzne płytowe żelbetowe. Schody zewnętrzne betonowe na gruncie. Okna typowe zespolone drewniane. Drzwi typowe drewniane. Zewnętrzne wejściowe z tworzywa PCV. Kominy wentylacyjne I komin kuchni z cegieł pełnych ceramicznych. 2)Wykaz prac budowlanych do wykonania dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Etap I - Zakres robót do wykonania w 2011r. a) Docieplenie stropodachu (wykonanie pożądane do 30.11.2011r.) b) Wymiana instalacji c.o. (wykonanie pożądane do 30.08.2011r.) Etap II - Zakres robót do wykonania do 29.06.2012r. a) docieplenie ścian budynku (wykonanie pożądane do 29.06.2012r.) b) wymiana okien i drzwi (wykonanie pożądane do 29.06.2012r.). 3) Charakterystyka przedmiotu inwestycji Budynek tzw.stary -docieplenie połaci dachowych -wymiana pokrycia dachu z dachówki -wymiana obróbek, rynien i rur spustowych -docieplenie ścian zewnętrznych -wykonanie nowego tynku elewacyjnego po dociepleniu -wymiana stolarki otworowej na PCV -wymiana instalacji odgromowej -wymiana instalacji c.o. Budynek tzw.nowy -docieplenie stropodachu -wykonanie,po dociepleniu, nowego pokrycia dachu z papy -wymiana obróbek blacharskich, rynien I rur spustowych -docieplenie ścian zewnętrznych -wykonanie nowego tynku elewacyjnego po dociepleniu -wymiana satrej nieszczelnej stolarki otworowej na PCV -wymiana instalacji odgromowej -wymiana instalacji c.o. i solarnej 4) Bilans terenu i wielkości techniczno - użytkowy Powierzchnia działki 1.750,00 m2 Powierzchnia zabudowy 143,60 m2 Powierzchnia użytkowa 368,10 m2 Kubatura 1.560,0 m3 5) Forma i funkcja architektoniczna budynku przedszkola W skład Przedszkola wchodzą dwa budynki, budynek stary przedwojenny, z dachem stromym i budynek z lat 1975/80 z dachem płaskim betonowym. Oba złączone budynki łącznie wypełniają funkcję przedszkola. Formy architektoniczna obu budynków proste. Budynek przedwojenny o rzucie prostokątnym, z dachem dwuspadowym i pokryciu dachówką. Budynek nowy w rzucie prostokątnym, z dachem płaskim dwuspadowym i pokryciu papą zwykłą. Oba połączone budynki wypełniają funkcję przedszkola gminnego. 6) Kolorystyka elewacji oraz rozwiązania architektoniczne -tynki cienkowarstwowe wykonać jako: tynk mineralny tzw.baranek o ziarnach 1,5 mm, malowany farbami Silikatowymi -kolorystykę farb elewacyjnych należy przyjąć jako kolory półpełne i pełne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 8.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach: 1) Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku: a) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia na realizację robót dodatkowych lub zamiennych, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, uzupełniającego, b) w przypadku stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonania zmian w dokumentacji projektowej, c) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego,w trakcie realizacji robót lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sił wyższych), d) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z przyjętą technologią, e) przesunięć podpisania umowy w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, f) zmiany terminu rozliczenia lub przesunięć wypłaty transz dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie wykonawcy wyliczone w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe i nakłady zawarte w kosztorysie ofertowym. 3) Roboty zamienne, tzn. roboty: a) innego rodzaju niż w dokumentacji projektowej określone w § 1 umowy, b) których wykonania nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a ze względu na odmienne warunki realizacji, technologię wykonania, stosowanych materiałów lub sprzęt nie można rozliczyć zgodnie z zawartą umów, c) których wykonanie jest konieczne do prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy będą rozliczone na podstawie kosztorysów zamiennych przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. 4) Wprowadzenie do obowiązującej treści umowy robót zamiennych nastąpi na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 2 i 3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowie. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu, bądź wprowadzenia zmian do projektu budowlanego i wykonawczego. 7) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.), 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy poprzez: a) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, c) zmiany wysokości kwot w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowego - załącznik do umowy, d) zmiany harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-czasowo-finansowego, zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych (etapów robót), e) zmiany dat, terminów harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego - załącznik do umowy, f) w związku z finansowaniem zadania inwestycyjnego ze środków zewnętrznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość spowolnienia lub chwilowych przerw w realizacji robót. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji, zostanie wówczas sporządzony stosowny aneks oraz zmiana harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego, jeżeli będzie miało to zastosowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.