eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont holu głównego i Pawilonu A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Opole: Remont holu głównego i Pawilonu A
Numer ogłoszenia: 2152 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445884 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont holu głównego i Pawilonu A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont holu głównego i Pawilonu A . 2. Ogólna charakterystyka robót do wykonania-Remont holu głównego i Pawilonu A: a) posadzki, b) stolarka, c) instalacja elektryczna, d) roboty rozbiórkowe, e) tynki i gładzie, f) roboty malarskie. Wspólny słownik CPV: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian; 45431000-7 Kładzenie płytek, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45421125-6 Stolarka, 45310000-3 instalacje elektryczne, 45442100-8 roboty malarskie, 45410000-4 gładzie gipsowe, 3.Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tym przedmiarze. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora przedmiaru robót. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu ,,nierównoważności- zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Pod pojęciem -parametry- rozumie się, przeznaczenie, strukturę, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez autora. 5. Wymagania jakościowe: Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : - Certyfikat zgodności z Polską (Europejską) Normą, - Deklaracja zgodności z Polską (Europejską) Aprobatą Techniczną, - aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 6. Wymagania technologiczne i realizacyjne: - Kolejność wykonywania prac budowlano-montażowych należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. - Rzeczowy harmonogram realizacji robót - Wykonawca przedłoży przed zawarciem umowy po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Harmonogram robót może ulegać zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym w ogólnym niezmiennym terminie realizacji zamówienia. - W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. - Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. - Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń do zamówionego kontenera przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. - Przy prowadzeniu wyburzeń przekuć, gładzi itp. stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe , inne podobne materiały) oraz sprzątać 2-3 razy dziennie. Przy prowadzonych robotach budowlanych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. - Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. - Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania robót i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. Prace należy wykonywać na obiekcie czynnym. 7. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli składając ofertę: - gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące; 8. Wymagany termin usunięcia wad i usterek: a. w wykonanych robotach budowlanych do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pisemnie; 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust.4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 13. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy na kwotę podaną w ofercie przetargowej zostanie złożony w dniu zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.15-6, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.41.99.99-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielczy Kombinat Rolno-Spożywczy, ul. Dworska 1, 42-165 Lipie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61435,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62128,48

  • Oferta z najniższą ceną: 58999,89 / Oferta z najwyższą ceną: 99935,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.