eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. OFIAR OŚWIĘCIMSKICH 42, 44 I 44A. ZZK-WP/3400/196/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Wrocław: REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. OFIAR OŚWIĘCIMSKICH 42, 44 I 44A. ZZK-WP/3400/196/08
Numer ogłoszenia: 215282 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax. 071 7777506.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: WWW.ZZK.WROC.PL.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. OFIAR OŚWIĘCIMSKICH 42, 44 I 44A. ZZK-WP/3400/196/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych, położonych we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 42, 44 i 44a. Roboty remontowe i renowacyjne . a) Zakres prac w budynku przy ul. Ofiar Oświęcimskich 42 obejmuje m. in: - remont elewacji frontowej, - remont pokrycia dachu, - wymianę stolarki okiennej części frontowej, - remont elewacji tylnej ze stolarką okienną i remontem drzwi, - remont piwnic (tynki, ściany, posadzki), - remont klatki schodowej, - roboty remontowe w lokalach mieszkalnych, - wymianę instalacji sanitarnych, - wymianę instalacji elektrycznej. b) Zakres prac w budynku przy ul. Ofiar Oświęcimskich 44 obejmuje m. in: - remont elewacji frontowej, - remont pokrycia dachu, - wymianę stolarki okiennej części frontowej, - remont piwnic (tynki, ściany, posadzki), - remont klatki schodowej, - roboty remontowe w lokalach mieszkalnych, - wymianę instalacji sanitarnych, - wymianę instalacji elektrycznej. c) Zakres prac w budynku przy ul. Ofiar Oświęcimskich 44a obejmuje m. in: - ocieplenie elewacji tylnej, - remont pokrycia dachu, - remont piwnic (tynki, ściany, posadzki), - remont klatki schodowej, - roboty remontowe w lokalach mieszkalnych, - kotwienie ścian i naprawa rys, - wymianę instalacji sanitarnych, - wymianę instalacji elektrycznej. d) Zagospodarowanie terenu wokół budynków przy ul. Ofiar Oświęcimskich 44 i 44a..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.33 - 45.45.30.33 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku(-ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków*) o wartości nie mniejszej niż 1500 000 zł obejmującą: remont elewacji i dachu wykonywanej w ramach jednej umowy. *) W przypadku remontu budynku/budynków będącego zabytkiem nieruchomym znajdującym się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dla potwierdzenia, że budowla jest zabytkiem nieruchomym Wykonawca wykaże, że budynek jest wpisany do rejestru zabytków odpowiadającemu rejestrowi lub ewidencji zabytków prowadzonych w Polsce. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 złotych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 2 000 000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5.informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz podać lokalizację inwestycji (adres, miejscowość, ulica, nr remontowanego budynku) będącej robotą budowlaną na zabytku nieruchomym, kierowaną przez osobę, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku(-ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków*) o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł obejmującą: remont elewacji i dachu wykonywanej w ramach jednej umowy z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, numeru z ewidencji lub rejestru zabytków, daty , miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. *) W przypadku remontu budynku/budynków będącego zabytkiem nieruchomym znajdującym się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dla potwierdzenia, że budowla jest zabytkiem nieruchomym Wykonawca wykaże, że budynek jest wpisany do rejestru zabytków odpowiadającemu rejestrowi lub ewidencji zabytków prowadzonych w Polsce..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZZK.WROC.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Otrzymać w cenie 1000,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 106, od pn -pt w godz. 9-13 lub otrzymać poczta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZk we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, I pietro, pokój nr 105, lub przesłać pocztą na adres siedziby ZZk ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.