To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Sosnowiec: Dostawa artykułów spożywczych: drób, wędliny i mięso, wyroby garmażeryjne
Numer ogłoszenia: 215232 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107075 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych: drób, wędliny i mięso, wyroby garmażeryjne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: drób, wędliny i mięso, wyroby garmażeryjne. 2. Zamówienie składa się z 4 pakietów. Pakiet nr 1 - Drób Pakiet nr 2 - Wędliny i mięso Pakiet nr 3 - Wędliny paczkowane Pakiet nr 4 - Wyroby garmażeryjne gotowe mrożone Pakiety od 1 do 4 - każdy z pakietów stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert na osobne pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załączniku nr 4.1 - 4.4 SIWZ. 3. Przedmiot umowy rozliczany będzie na podstawie faktur częściowych. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: 1.1 Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914) 4.2 Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem do wskazanych obiektów szpitalnych do magazynu żywności przy ul. Zegadłowicza 3 i lub Baru II obiekt ul. Szpitalna 1. 4.3 Środek transportu dopuszczony do przewozu art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną. 4.4 Wszystkie dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 4.5 Oznakowania artykułów żywnościowych zgodne z dyrektywami Unii Europejskiej i wytycznymi Kodeksu Żywnościowego obowiązującego w Europie: - nazwa środka spożywczego, - data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, - zawartość netto lub liczbę sztuk w opakowaniu, - warunki przechowywania - przy znakowaniu terminem przydatności do spożycia oraz w przypadku, gdy jakość środka spożywczego w istotny sposób zależy od warunków jego przechowywania, - nazwę i adres producenta, - dane wprowadzające środek spożywczy do obrotu w kraju, - kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy, - klasę jakości handlowej lub inny wyróżnik jakości handlowej o ile określano klasyfikację jakościową, - oznakowanie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikację środka spożywczego. 5. Wymagania szczegółowe: Pakiet nr 1: - zamówienia składane telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem wg. potrzeb - dostawy min. dwa razy w tygodniu do godz. 1400 - dostawy opatrzone handlowym dokumentem identyfikacyjnym zawierającym: weterynaryjny nr identyfikacyjny zakładu, informację, że zakład jest zakwalifikowany do prowadzenia sprzedaży na rynek, opis towaru, pochodzenie surowca, miejsce przetworzenia, - towar etykietowany zawierający wszystkie dane identyfikujące daną partię towaru - środek transportu dopuszczony do przewozu w warunkach chłodniczych art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną (Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temperatur podczas transportu surowca w dniu dostawy); Pakiet nr 2: - dostawy opatrzone handlowym dokumentem identyfikacyjnym zawierającym: weterynaryjny nr identyfikacyjny zakładu, informację, że zakład jest zakwalifikowany do prowadzenia sprzedaży na rynek, opis towaru, pochodzenie surowca, miejsce przetworzenia, - wędliny - oznakowanie każdej partii dostawy informacją o składzie wyrobu, klasie jakości handlowej, terminie przydatności do spożycia - zamówienia składane telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem wg. potrzeb, - dostawy min.dwa razy w tygodniu do godz. 1400 - środek transportu dopuszczony do przewozu w warunkach chłodniczych art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną (Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temperatur podczas transportu surowca w dniu dostawy); Pakiet 3: - zamówienia telefoniczne z jednodniowym wyprzedzeniem wg. potrzeb - dostawy dwa razy w tygodniu - dostawy opatrzone handlowym dokumentem identyfikacyjnym zawierającym: weterynaryjny nr identyfikacyjny zakładu, informację, że zakład jest zakwalifikowany do prowadzenia sprzedaży na rynek, opis towaru, pochodzenie surowca, miejsce przetworzenia, - towar etykietowany zawierający wszystkie dane identyfikujące daną partię towaru - środek transportu dopuszczony do przewozu w warunkach chłodniczych art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną (Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temperatur podczas transportu surowca w dniu dostawy); Pakiet 4: - zamówienia telefoniczne z jednodniowym wyprzedzeniem - dostawy nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu - termin przydatności do spożycia w dniu dostawy nie krótszy niż 14 dni - możliwość zwrotu artykułów nie sprzedanych, a którym upłynął termin przydatności do spożycia - środek transportu dopuszczony do przewozu w warunkach chłodniczych art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną (Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temperatur podczas transportu surowca w dniu dostawy). 6. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Spółka Jawna J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101713,50
Oferta z najniższą ceną: 101713,50 / Oferta z najwyższą ceną: 122666,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Wędliny i mięso
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Handlowy ADMAR Andrzej Wiński,, ul. Częstochowska 34, 42-253 Janów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131667,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154836,80
Oferta z najniższą ceną: 154836,80 / Oferta z najwyższą ceną: 200194,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Wędliny paczkowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "KASIA" KATARZYNA RATAJ
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "KASIA" KATARZYNA RATAJ
- F.H.U. KASIA Rataj Katarzyna, ul. Wiejska 115, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4867,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6410,25
Oferta z najniższą ceną: 6410,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6417,92
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Wyroby garmażeryjne gotowe mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "KASIA" KATARZYNA RATAJ
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "KASIA" KATARZYNA RATAJ
- F.H.U. KASIA Rataj Katarzyna, ul. Wiejska 115, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15104,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12747,53
Oferta z najniższą ceną: 12747,53 / Oferta z najwyższą ceną: 12747,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na 2024 rok"
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.