eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Opracowanie projektó wykonawczych na przebudowę dróg gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Police: Opracowanie projektó wykonawczych na przebudowę dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 215224 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128957 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektó wykonawczych na przebudowę dróg gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem obejmuje się wykonanie projektów budowlano - wykonawczych przebudowy: dróg gminnych ulicy Leśnej w Tanowie o długości ok. 520 m ulicy Staroleśnej w Pilchowie o długości ok. 450 m ulicy Dębowej w Pilchowie o długości ok. 215 m ulicy Sosnowej w Pilchowie o długości ok. 460 m Projekty budowlano-wykonawcze powinny uwzględniać: - przebudowę dróg gminnych klasy L, Vp=60 km/h - jezdnia szerokości 6,0 m - pobocza szerokości 1,0 m - chodnik szerokości 1,50 m - szerokość w liniach rozgraniczających - 13,00 m, - likwidację ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami m.in. sieć wodna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna itp. Zasady szczegółowe: 1) Dokumentację geodezyjną należy uaktualnić i doprowadzić do zakresu niezbędnego do prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji drogowej. W ofercie cenowej należy również uwzględnić niezbędne prace geodezyjne wynikłe w trakcie wykonania dokumentacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji zieleni w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji. W razie konieczności należy sporządzić plan wycinki i przesadzania oraz uzyskać wymagane zezwolenia. 3) Projekty budowlano - wykonawcze zawierające opracowania, decyzje i zezwolenia wymagane przepisami prawa, o których mowa w pkt. 3.3. 3.2 Warunki prowadzenia prac: Zamawiający ma prawo do oceny postępu prowadzonych prac nad przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji. Ocena prac prowadzona będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego materiałów i dokumentów umożliwiających kontrolę oraz ocenę postępu robót w terminie narzuconym przez Zamawiającego. Warunki płatności zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. ETAP I: aktualizacja kopii mapy do celów projektowych wraz z przedstawieniem wstępnych założeń do projektu budowlanego. Wykonawca w tym etapie zobowiązany będzie do przedstawienia i wstępnego uzgodnienia z Zamawiającym projektowanego przebiegu dróg. ETAP II: opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczych i złożenie ich w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. ETAP III: uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. 3.3 Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) aktualną kopię mapy, przeznaczoną do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt. dla każdej dokumentacji. 2) operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym - 8 szt., dla każdej dokumentacji 3) projekt budowlano- wykonawczy - 8 szt., dla każdej dokumentacji 4) projekt stałej organizacji ruchu - 8 szt., dla każdej dokumentacji 5) dokumentację geotechniczną- 8 szt., dla każdej dokumentacji 6) inwentaryzację zieleni- 8 szt., dla każdej dokumentacji, 7) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389) - 3 szt., dla każdej dokumentacji. 8) przedmiar robót - 8 szt.; dla każdej dokumentacji. 9) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 8 szt., dla każdejdokumentacji. 10) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 szt., po 1 egz. dla każdej dokumentacji. 11) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) - 1 szt., dla każdej dokumentacji. 12) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami) - wystąpienie do Starosty o wydanie decyzji dla każdej inwestycji. 13) pełną dokumentację projektową i kosztorysową w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 4 szt. po 1 szt. dla każdej dokumentacji. 14) inne dokumenty, opracowania uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania projektów budowlano-wykonawczych. 3.4 W ramach oferowanej ceny wykonawca prac będących przedmiotem SIWZ będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. 3.5 W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania niezbędnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich niezbędnych do dalszej realizacji inwestycji. 3.6. Wykonawca we własnym zakresie wykona wtórniki wektorowe map do celów projektowych obejmujących między innymi odcinki dróg wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji opracowania w niezbędnym zakresie, umożliwiającym uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Ponadto wymaga się, aby: a) części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, b) obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, c) projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg, d) oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONCEPT Sp. z o.o., ul. Kuźnicka 1, 72-010 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.