eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › REMONT UL. ZARZYNA w km 0+000 - 1+770

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Bieruń: REMONT UL. ZARZYNA w km 0+000 - 1+770
Numer ogłoszenia: 215214 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160132 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT UL. ZARZYNA w km 0+000 - 1+770.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Zarzyna o długości 1770 m (od skrzyżowania z ul. Turystyczną do skrzyżowania z ul. Warszawską oraz od ul. Zarzyna - do włączenia do przedłużenia ul. Majowej). A. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) i obejmuje m.in.: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 2.Przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych - 20 przekopów dł. 4,30 m, szer. 1,00 m, głęb. 0,60 m (poniżej koryta drogowego) - 51,60 m3; 3.Roboty ziemne związane z wymianą gruntu nad wodociągiem - 180,00 m3; 4.Docieplenie wodociągu warstwą keramzytu grubości 0,50 m na odcinku 300 mb; 5.Wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji i w drogi boczne z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie tłuczniowej grub. 20 cm - 673 m2; 6.Zabudowę oporników drogowych wtopionych na ławie betonowej - 3606 mb; 7.Wykonanie warstwy odcinającej o grubości 10 cm - 7421,80 m2; 8.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna 35 cm - 7421,80 m2; 9.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna 5 cm - 7421,80 m2; 10.Wykonanie podbudowy zasadniczej z BA grub. 4 cm - 6904 m2 ; 11.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w dwóch warstwach 4+4 cm - 6904 m2 ; 12.Uzupełnienie poboczy tłuczniem wraz z plantowaniem - 1675,0 m2 ; 13.Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej za pomocą rury ochronnej o śr. wewn. O 50 mm - 20 mb; 14.Montaż barier ochronnych stalowych jednostronnych - 20,00 mb; 15.Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz z odtworzeniem ok. 100 punktów granicznych w terenie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1)Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń w/w projektu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2)Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drodze , w czasie jej odbudowy. 3)Czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4)Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5)Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 6)Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7)Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 8) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 9) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 10) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWiOR, nie ujętych w przedmiarze robót. C.Informacje uzupełniające 1.W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) Jeżeli w STWiOR oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiOR . Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. 2. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 4.Powyższe roboty objęte są VAT w wysokości 23%...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Berger Bau Polska Sp. z o.o., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1688858,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1248259,23

  • Oferta z najniższą ceną: 1248259,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1593150,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.