Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Łódź: Kompleksowa usługa dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w Wiartlu, Rogantach, Szklarskiej Porębie, Jastrzębiej Górze, Słoku k/Bełchatowa i Konopnicy z terminem realizacji na czas nieoznaczony
Numer ogłoszenia: 215142 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w Wiartlu, Rogantach, Szklarskiej Porębie, Jastrzębiej Górze, Słoku k/Bełchatowa i Konopnicy z terminem realizacji na czas nieoznaczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w Wiartlu, Rogantach, Szklarskiej Porębie, Jastrzębiej Górze, Słoku k/Bełchatowa i Konopnicy z terminem realizacji na czas nieoznaczony: Część I - Budynek Ośrodka Wypoczynkowego Niespodzianka K-1 zasilany napięciem 0,4 kV; 12-214 Wiartel k/Piszu; Część II - Budynek Bazy Klubu Żeglarskiego Politechniki Łódzkiej (w Rogantach) M-1 zasilany napięciem 0,4 kV; Róg Pierkunowski 11-500 Giżycko; Część III - Budynek Ośrodka Wypoczynkowego CIS L-1 zasilany napięciem 0,4 kV; ul. Demokratów 1a; 58-580 Szklarska Poręba; Część IV- Budynek Ośrodka Wypoczynkowego ZENIT H-1 zasilany napięciem 0,4 kV; ul. Bukowa 3/5; 84-104 Jastrzębia Góra; Część V- Obiekt w Słoku N-1 zasilany napięciem 0,4 kV; 97-400 Słok 3 k/Bełchatowa; Część VI- Budynek Ośrodka Wypoczynkowego Dworek I-1 zasilany napięciem 0,4 kV; ul. Parkowa 2; 98-313 Konopnica.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości: Część I - 600,00 PLN, Część II - 300,00 PLN, Część III - 1 400,00 PLN, Część IV - 7 000,00 PLN, Część V - 120,00 PLN, Część VI - 6 100,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat (od 27.07.2007r. do 26.07.2010r.) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - tj. min. 1 usługę w ramach której wykonano kompleksową usługę dostawy energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji o wartości min. 10.000,00 PLN brutto w skali jednego roku w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na Części I-VI niezależnie od ilości Części, na które złożona jest oferta Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 5.000,00 PLN w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na Części I-VI niezależnie od ilości Części, na które złożona jest oferta Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do sieci których podłączone są obiekty Politechniki Łódzkiej lub oświadczenie Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawartej Umowie Generalnej z Wykonawcą lub aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. -Strony zgodnie oświadczają, że odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt. 1 nastąpi w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, bez naliczania kar umownych. -Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. -Mając na uwadze zawarcie umowy z Wykonawcą na czas nieoznaczony, Zamawiający zastrzega zmiany treści umowy wymienione w treści ogłoszenia o zamówieniu i treści SIWZ a mianowicie: możliwość dokonania zmiany umowy, w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia, tj. zmiany prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej, wynikającej m.in. ze zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości miejsc dostarczania energii elektrycznej (przyłączy, punktów poboru), konieczności dostaw i przesyłu energii do innych obiektów Politechniki Łódzkiej nie wskazanych w Załączniku 1A i Załączniku 3.1 lub w sytuacji konieczności zwiększenia dostaw wraz z przesyłem energii do obiektu w związku z dokonaną rozbudową, przebudową obiektu itp. Dodatkowo Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy, w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia wynikającą z innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i są korzystne dla Zamawiającego. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy dot. ceny energii elektrycznej wynikającą ze zmian w Cenniku dla Energii Elektrycznej - zatwierdzonym przez odpowiedni organ Wykonawcy z zastrzeżeniem obowiązywania w całym okresie obowiązywania umowy podanej w ofercie Wykonawcy wielkości % ceny taryfowej zastosowanej do obliczenia ceny energii - bez dystrybucji. Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany treści umowy dot. ceny za dystrybucję energii w przypadku zmiany taryfy dystrybucji Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, z zastrzeżeniem obowiązywania w całym okresie obowiązywania umowy podanej w ofercie Wykonawcy wielkości % ceny taryfowej zastosowanej do obliczenia ceny przesyłu energii. Zmiana cen dokonana przez odpowiedni organ (dostawy i przesyłu) nie wymaga zmiany umowy. Zamawiający dopuszcza także zmiany treści umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m.in. związanych z procedurami, zmianami organizacyjnymi i uwarunkowaniami wewnętrznymi Zamawiającego np. zaprzestanie dostaw i przesyłu energii do jednego lub kilku obiektów wskazanych w Załączniku 1A i Załączniku 3.1 ze względu np. na wyłączenie obiektu z eksploatacji. Ponadto Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy także w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych mających wpływ na realizację umowy podstawowej. Nadto Zamawiający zastrzega zmiany treści umowy w przypadkach, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. -Zamawiający zastrzega możliwość obciążenia Wykonawcy karami umownymi, w przypadku nie wykonania lub nie należytego wykonywania warunków umowy. Zamawiający przewiduje kary w wysokości 10% od wartości brutto nie wykonanej usługi dostawy i świadczenia usług dystrybucji, przy przyjęciu dla potrzeb ustanowienia kar umownych, że wartość dobowej nie wykonanej usługi dostawy energii i świadczenia usług wynosi 360,00PLN(brutto) słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że w przypadku szkody powstałej na skutek nie wykonania lub nie należytego wykonaniu usługi, w szczególności przepięcia lub nie dokonania przesyłu energii, Zamawiający ma prawo do odszkodowania w zakresie rzeczywistej szkody jak i utraconych korzyści. -Zamawiający potwierdza, że umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony, z możliwością jej wypowiedzenia przez każdą ze stron w formie pisemnej z zachowaniem czteromiesięcznego okresu wypowiedzenia. Wykonawca ma prawo wypowiedzieć umowę w przypadku braku możliwości świadczenia usługi np. w razie likwidacji. -Zamawiający zastrzega, że po upływie roku obowiązywania umowy, zweryfikuje cenę dostaw energii i cenę przesyłu energii oferowaną przez Wykonawcę z którym została podpisana umowa, w odniesieniu do ww. cen obowiązujących na rynku u innych Wykonawców zajmujących się obrotem-dostawą energii elektrycznej i cen obowiązujących w zakresie przesyłu energii u Operatorów Systemu Dystrybucyjnego i podejmie decyzje adekwatne do uzyskanych informacji o cenach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116; Budynek A28 po uprzednim złożeniu wniosku na nr fax: 42 631 21 04..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, Budynek A28, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej
- Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Budowa instalacji fotowoltaicznych dla Stacji Uzdatniania wody w Gminie Wiązów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz usługi dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Barcin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.