eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernice Borowe › Renowacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej dociepleniem i wyposażeniem we wsi Chojnowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Czernice Borowe: Renowacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej dociepleniem i wyposażeniem we wsi Chojnowo
Numer ogłoszenia: 215125 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Rozwoju Ziemi Czernickiej , Ul. Chełchowskiego 12, 06-415 Czernice Borowe, woj. mazowieckie, tel. (023) 674 60 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej dociepleniem i wyposażeniem we wsi Chojnowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Roboty budowlane 1.roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe, tynki, malowanie, demontaż instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 2.roboty zewnętrzne: docieplenie ścian budynku, wyprawa elewacyjna, schody zewnętrzne, nawierzchnie z kostki brukowej CZĘŚĆ II Dostawy Wyposażenie świetlicy wiejskiej 1.stoły drewniane- 40 mb 2.krzesła drewniane - 150 szt. 3.zabudowa i wyposażenie kuchni - komplet zabudowy meblowej, wyposażenie w 2 szafy chłodnicze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część I Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium można wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 59 8220 0004 0100 0680 2001 0001 Banku Spółdzielczy w Grudusku przed upływem terminu składania ofert. Część II Odstępuje się od obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZEŚĆ I 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające wielkością inwestycji będącej przedmiotem przetargu, 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, sanitarnych i elektrycznych oraz przedłożą zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 4)wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym wykonanie zadania, posiadają środki lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000,00 zł 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 6)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. CZEŚĆ II 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym wykonanie zadania. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie, że oferent spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 2); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; d)aktualny odpis z KRK; e)zaświadczenie z ZUS o braku zaległości; f)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości; g)wykaz wykonanych robót budowlanych z ostatnich pięciu lat, w tym 2 zamówienia o charakterze i złożoności nie mniejszej niż powierzany do wykonania przedmiot zamówienia oraz referencje potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością (zał. nr 3); h)wykaz podwykonawców biorących udział w realizacji zamówienia (zał. nr 4); i)informację z banku potwierdzającą posiadanie środków lub zdolności kredytowej do sumy 50 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; Część II Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie, że oferent spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 2); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; e)atesty i certyfikaty na dostawę, będącą przedmiotem postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stowarzyszenie.czerniceborowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Rozwoju Ziemi Czernickiej ul. Chełchowskiego 12 06-415 czernice Borowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicach Borowych ul. Dolna 2 06-415 Czernice Borowe, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej dociepleniem i wyposażeniem we wsi Chojnowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: CZĘŚĆ I Roboty budowlane 1.roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe, tynki, malowanie, demontaż instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 2.roboty zewnętrzne: docieplenie ścian budynku, wyprawa elewacyjna, schody zewnętrzne, nawierzchnie z kostki brukowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej dociepleniem i wyposażeniem we wsi Chojnowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy Wyposażenie świetlicy wiejskiej 1.stoły drewniane- 40 mb 2.krzesła drewniane - 150 szt. 3.zabudowa i wyposażenie kuchni - komplet zabudowy meblowej, wyposażenie w 2 szafy chłodnicze. Dopuszcza się złożenie ofert wariantowych zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 39.11.20.00-0, 39.14.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.