To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Łomianki: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki.
Numer ogłoszenia: 21510 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413254 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki, obejmująca utrzymanie w stanie sprawności 3020 opraw oświetlenia ulicznego oraz szaf sterujących, a w szczególności: 1) Naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego: a) tabliczek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych i bezpieczników b) źródeł światła, c) wnęk słupowych , d) opraw i wysięgników oświetleniowych, e) przewodów w słupach, f) przewodów linii napowietrznej do 50 mb 2) Przeprowadzenie jeden raz w miesiącu oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w szczególności: a) widocznych części przewodów, ich połączeń oraz osprzętu, b) czystości opraw i źródeł światła, c) ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, d) urządzeń zabezpieczających i sterowania, w szczególności zegarów astronomicznych sterujących czasem pracy oświetlenia ulicznego, e) napisów informacyjnych i ostrzegawczych. 3) Przeprowadzenie przeglądu urządzeń oświetlenia ulicznego i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości: a) sprawdzenie stanu technicznego i pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b) pomiaru rezystancji izolacji, c) wykonanie czynności zgodnie z zaleceniami protokołów pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, przeciwpożarowej i izolacji. 4) Wykonanie inwentaryzacji i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej ( zestawienie w plikach xls, mapy na kopiach map zasadniczych w plikach pdf ). a) punktów świetlnych z wyszczególnieniem mocy zainstalowanych opraw, b) rozdzielnic oświetlenia ulicznego z wyszczególnieniem obwodów, c) linii napowietrznych i kablowej oświetlenia ulicznego z wyszczególnieniem obwodów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać: Prace, o których mowa w ppkt 1) lit a) w ciągu 2 godzin od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania. Prace, o których mowa w ppkt 1) lit b) i c) w ciągu 24 od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania. Prace, o których mowa w ppkt 1) lit d), e) i f) w ciągu 48 godzin od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania. Liczba niesprawnych źródeł światła, nie może przekroczyć 1,5% liczby wszystkich punktów świetlnych. Wykonawca zobowiązany jest do : Realizowania prac określonych w ppkt 1 - na bieżąco bez powiadomienia go o konieczności ich wykonania. Realizowania prac określonych w ppkt 2 - jeden raz w okresie od 01 do 07 dnia każdego miesiąca. Realizowania prac określonych w ppkt 3 - jeden raz w okresie od 01 do 15 grudnia. Realizowania prac określonych w ppkt 4 - jeden raz w okresie do 30 listopada. Niezwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w przypadku zgłoszenia awarii oświetlenia ulicznego (w formie telefonicznej lub faxem) przez Zamawiającego, w imieniu którego, mogą występować osoby wskazane w umowie oraz Straż Miejska w Łomiankach lub mieszkańcy. Zapewnienie i utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy brygadami interwencyjnymi a osobami wskazanymi w umowie lub Strażą Miejską w Łomiankach. Prowadzenia służb kontroli stanu technicznego oświetlenia ulicznego w godzinach nocnych. Prowadzenia ewidencji zgłoszeń awarii i dostarczenia Zamawiającemu comiesięcznego raportu wykonanego przeglądu i napraw oraz kopii ewidencji przyjmowanych zgłoszeń z rozliczanego miesiąca. Podania do publicznej wiadomości numeru telefonu czynnego całą dobę, pod który mieszkańcy będą mogli zgłaszać awarie oświetlenia ulicznego. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78278.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
- Usługi Elektryczno Budowlane BUDWEX Mieczysław Wasilewski, Truskaw ul. 3 Maja 89, 05-080 Izabelin, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78278.40
- Oferta z najniższą ceną: 78278.40 oferta z najwyższą ceną: 91687.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Remont pomieszczeń (pokoi mieszkalnych i korytarza) na pierwszym piętrze w budynku głównym (mieszkalnym) Domu Pomocy Społecznej w Sadowej.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Pancerz - "Opracowanie projektu rozbudowy ul. Pancerz"
- Oprac. kompleks. dok. projekt.-kosztorys. w celu rozbudowy ul. Wąskiej na odc. długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zad. inwest. nr 2024/08 pn.: "Przebudowa ul. Wąskiej"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Modernizacja oświetlenia płyty euroboiska na stadionie miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Goleniowie na ul. Sportowej 25.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.