eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Zaprojektowanie i wykonane robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w indywidualnych budynkach jednorodzinnych na terenie Gminy Zakrzówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Zakrzówek: Zaprojektowanie i wykonane robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w indywidualnych budynkach jednorodzinnych na terenie Gminy Zakrzówek
Numer ogłoszenia: 215096 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76427 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonane robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w indywidualnych budynkach jednorodzinnych na terenie Gminy Zakrzówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: 1.1 Opracowanie 476 kompletnych dokumentacji projektowych instalacji kolektorów słonecznych dla indywidualnych budynków mieszkalnych w gminie Zakrzówek oraz dopełnienie wymagań prawa budowlanego umożliwiających realizację poszczególnych projektów pozwalających na osiągnięcie poniższych wskaźników: - Liczba jednostek wytwarzania energii cieplnej przy wykorzystaniu energii promieniowania słonecznego (476 szt.). - Moc zainstalowana energii cieplnej (dla energii słonecznej) (min. 3,05 MW). - Ilość zaoszczędzonej energii pierwotnej w wyniku realizacji projektów (z energii słonecznej) (5 409,00 GJ/rok). 1.2 Dostawa określonej przez Zamawiającego liczby kompletów instalacji solarnych. W skład podstawowego wyposażenia instalacji solarnych wchodzą, co najmniej: - Kolektory słoneczne. - Zestawy połączeniowe kolektorów. - Podgrzewacz ciepłej wody użytkowej. - Grupa pompowa instalacji kolektorów słonecznych. - Naczynie zbiorcze przeponowe (obiegu solarnego i c.w.u.). - Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz automatyka. - Uchwyty montażowe (4 warianty): przeznaczone do mocowania dachu nachylonym pod kątem 30°-45° (kąt idealny 45°), uchwyty korekcyjne do montażu na dachu o nachyleniu 20°-30°, konstrukcje uniwersalne do montażu na dachu o nachyleniu poniżej 20° lub do umiejscowienia bezpośrednio na podłożu gruntowym. - Inne elementy umożliwiające prawidłowe działanie instalacji (otulina w osłonie, profil maskujący, zestaw przyłączeniowy podgrzewacza, rury łączące kolektory z podgrzewaczem, płyn - 25°C). 1.3 Wykonanie robot budowlanych na podstawie sporządzonych projektów obejmujące: - Dostarczenie elementów konstrukcji wsporczej pod kolektory słoneczne i ich montaż. - Montaż rurociągów miedzianych poprzez lutowanie. - Montaż elementów instalacji tj. zasobników naczyń przeponowych, pomp, wymienników ciepła. - Montaż pozostałych rurociągów miedzianych i rur stalowych. - Wpięcie wykonanej instalacji do istniejącej instalacji. - Montaż automatyki. - Wykonanie prób ciśnieniowych, płukanie instalacji. - Napełnienie instalacji glikolem. - Izolowanie przewodów. - Rozruch instalacji i sprawdzenie poprawności działania. 1.) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych systemów. 2.) Przeprowadzenie szkolenia dla poszczególnych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi instalacji solarnej. 2. Wykonanie zadania nastąpi na zasadzie zaprojektuj i wybuduj. Do wykonania zadania ujęto 476 indywidualnych budynków mieszkalnych w miejscowościach: Bystrzyca, Góry, Józefin, Lipno, Majdan-Grabina, Majorat, Rudki, Rudnik Drugi, Rudnik Pierwszy, Studzianki, Studzianki-Kolonia, Sulów, Świerczyna, Zakrzówek, Zakrzówek Nowy, Zakrzówek-Wieś. 3. Usługi projektowe i roboty budowlane będą wykonywane w następujących etapach: 1) Termin wykonania dokumentacji technicznej (projektowej) ustala się do dnia 31 lipca 2014 r. - 476 komplety dokumentacji technicznej. Dokumentacja powinna zawierać kalkulacje wykonawcze w formie kosztorysu odrębnie dla każdego obiektu. 2) Termin realizacji robót budowlanych w mieszkaniach prywatnych ustala się do dnia 31 października 2014 r. - 476 kompletów instalacji solarnych. Zamawiający dopuszcza równoległe projektowanie i wykonywanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną przed jej końcowym odbiorem. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych na obiekcie jest zatwierdzenie kompletu dokumentacji technicznej obiektu, którego dotyczy przez Zamawiającego oraz ewentualne, (jeśli wymagane) dokonanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych i uzyskanie zgody właściwego organu. Wymagane warunki gwarancji: - min 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Jeżeli gwarancje producenta zastosowanych wyrobów i urządzeń obejmują okres dłuższy niż 60 miesięcy obowiązują gwarancje producenta na dane wyroby i urządzenia. Karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4. PF-U stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt. 6. Wszelkie opłaty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia ciążą w całości na wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 8. Jeżeli PF - U wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora PF - U o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 9. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy także uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Montaż kolektorów słonecznych w gminie Zakrzówek drogą do zwiększenia wykorzystania odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VI: Środowisko i czysta energia, Działanie 6.2 Energia przyjazna środowisku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EcoExperts s.c. , ul. Puszczyka 1f lok.1, 05-515 Zgorzała, kraj/woj. mazowieckie.
  • Flexipower Group Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Partyzancka 78/92, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5401400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5312474,18

  • Oferta z najniższą ceną: 5312474,18 / Oferta z najwyższą ceną: 5953644,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.