eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup różnego sprzętu i artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Bydgoszcz: Zakup różnego sprzętu i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 215061 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1189, ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 3781640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://1blog.pow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup różnego sprzętu i artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup różnego rodzaju sprzętu i artykułów biurowych w ilościach jak podano w SIWZ o szacunkowej wartości zamówienia 171176,00 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.01.90.00 - 30.01.90.00 21.12.25.40 - 21.12.25.40 Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.81.60.00 - Notesy Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.60.00 - Bloki papierowe Oryginalny kod CPV: 22.81.70.00 - Pamiętniki lub organizery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 22.85.21.00 - Okładki na akta Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.21.00 - Okładki na akta Oryginalny kod CPV: 22.86.90.00 - Terminarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.90 - Rozkłady Oryginalny kod CPV: 22.86.92.00 - Kalendarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.92 - Kalendarze Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.00 - Gumki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.00 - Gumki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.22 - Pióra wieczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.22 - Pióra wieczne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna Oryginalny kod CPV: 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a) Na podstawie ustawy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) Spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy; c) Dostarczą przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego; Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.6 SIWZ, na zasadzie; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oryginał oświadczenie z art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. b, przedstawią dokumenty wynikające z § 2 ust. 1 pkt 1, z uwzględnieniem pkt 2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://1blog.pow.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, w pomieszczeniach sekcji zamówień publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria JW 1189 (sztab, I piętro, otwarta w godz. od 07.30 do 09.30 i od 13.00 do 15.30)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru kserograficznego - 3713 ryz oraz do plotera - 6 rolek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 21.12.25.40-9, 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zeszytów, notesów samoprzylepnych, wizytowników alfabetycznych, skoroszytów PCV A-4, skoroszytów kartonowych, okładek do dyplomów, spinaczy, linijek, grzbietów do bindowania, koszulek na dokumenty wykonanych z folii PP, korektorów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0, 22.81.60.00-3, 25.24.72.30-5, 25.24.71.00-5, 25.24.71.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bindownic - 21 szt., laminatorów - 21 szt.orazgilotyn do papieru szt.4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gumek do ścierania, poduszek do stempli, magnesów do mocowania, grafitów do ołówków, ołówków automatycznych, cieńkopisów, Pisakówbiurowych, Piór kulkowych i wkładów do nich, piór wiecznych i wkładów do nich, zakreślaczy, Markerów do tablic suchościeralnych, foliopisów oraz długopisów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2, 31.63.00.00-1, 36.82.20.00-9, 30.19.21.20-8, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 30.19.21.31-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa terminarzy TEWO - szt. 766, terminarzy TEPOL - szt. 900 oraz różnych kalendarzy - szt.1072.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.86.90.00-9, 22.86.92.00-1, 22.81.70.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szablon NATO - linijka dowódcy 2 - szt.50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.