Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Braniewo: Dostawa i montaż regałów jezdnych w archiwum budynku Sądu Rejonowego w Braniewie
Numer ogłoszenia: 215055 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Braniewie , ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6465252, fax. 055 6465250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów jezdnych w archiwum budynku Sądu Rejonowego w Braniewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie aranżacji wykorzystania przestrzeni archiwum pod montaż regałów stacjonarnych i przejezdnych w oparciu o rzuty pomieszczeń piwnicznych archiwum; dostawę i montaż regałów stacjonarnych - w ilości wynikającej z proponowanej aranżacji ; dostawę i montaż regałów przejezdnych - w ilości wynikającej z proponowanej aranżacji. w pomieszczeniach o nr: 004, 005, 007, 010, 011, 013. Rzuty pomieszczeń piwnicznych Sądu Rejonowego w Braniewie przekazywane są wraz z SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia w budynkach wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.3 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 4 ZESTAWIENIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów składanej oferty i oświadczeń ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ wynikających z art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1 Oświadczenia wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenia te należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru , przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1.2. WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. (składają tylko Wykonawcy zatrudniający podwykonawców wraz z oświadczeniem podwykonawcy robót podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela potwierdzające gotowość realizacji części zamówienia w podwykonawstwie) 3 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia w budynkach wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską., z podaniem ich : - wartości, oraz - daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr1 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5 Aranżacja rozmieszczenia regałów w pomieszczeniach archiwum- proponowane przez Wykonawcę. 6 Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej . Potwierdzenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr2 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie 6.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego. 6.2.1. OŚWIADCZENIE wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych 1 Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru , przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Braniewie
14-500 Braniewo
ul. Sądowa 1
pok.212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Braniewie 14-500 Braniewo ul. Sądowa 1 pok.212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.