eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Józefów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Józefów: Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Józefów
Numer ogłoszenia: 215010 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów , ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 084 6878005, faks 084 6878280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/jozefow
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Józefów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Józefów w 2012r., które ze względów organizacyjnych podzielono na 2 części:: 1) Remont dróg leśnych asfaltowych: a) Remont drogi leśnej Zamszańska nr inw. 220/ 2121, b) Remont drogi leśnej Malce nr nw. 220/ 2116, c) Remont drogi leśnej Nowiny-Borowiec nr inw. 220/2118, 2) Remont dróg leśnych: a) Remont drogi leśnej Zgniły Bród nr inw 220/1726, b) Remont drogi leśnej Gościniec Fryszarkowski nr inw 220/1724, c) Remont drogi leśnej Do Grabinki nr inw. 220/2112, d) Remont drogi leśnej Do Szkółki nr inw. 220/ 2114, e) Remont drogi leśnej Utwardzona Rybnica nr inw. 220/1186, f) Remont drogi leśnej Okopana Linia nr inw. 220/2119. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia został opisany w załączonych dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis warunku w zakresie uprawnień do wykonywania czynności zostanie opisany łącznie z potencjałem osobowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, w stosunku do każdej części zamówienia oddzielnie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - dla części zamówienia nr: I - 300 tys. zł, - dla części zamówienia nr: II - 400 tys. zł, odpowiednio potwierdzoną że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje kierownikiem budowy, w stosunku do każdej części zamówienia oddzielnie, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć : - kosztorys ofertowy, - dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, [(np. odpis z rejestru, odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z centralnej ewidencji działalności gospodarczej) - dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert], - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale, lub kopii poświadczonej przez notariusza. Nie później niż przed terminem podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i kopię aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: 1) nie uzyskania wymaganych prawem zezwoleń, pozwoleń na realizację robót, 2) opóźnienia w przekazaniu placu budowy, 3) wstrzymania robót przez Zamawiającego, 4) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymania terminu umownego wykonania robót, 5) przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, 6) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, 7) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, 8) przerw w realizacji robót w przypadku wykrycia niewypałów, niewybuchów, 9) nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót 10) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 2. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres trwania przeszkód wymienionych w ust. 1. W tym przypadku nie stosuje się kar umownych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy oprócz przesunięcia terminu i zmiany wynagrodzenia również zmiany osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy, inspektora nadzoru 4.Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a)zmiany stawki VAT, b)zmiany zakresu rzeczowego lub ilościowego wykonanych robót, c)zamiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, będą to przykładowo okoliczności:a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b)powodujące poprawienie parametrów technicznych, c)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiazujących przepisów. Ustalone wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wstrzymania realizacji zadania przez Zamawiającego, wówczas Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w pokoju nr 9 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Józefów ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg leśnych asfaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Józefów w 2012r: 1. Remont drogi leśnej Zamszańska nr inw. 220/2121, km 0+000-2+750, w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - remont przepustów rurowych: rozbiórka i wykonaniem nowych części przelotowych z zakończeniem kołnierzowym lub ściankami czołowymi, - odczyszczenie przepustów z namułu, - renowacja rowów przydrożnych, - remont kolein na istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni grysem i emulsją asfaltową, - remont nawierzchni tłuczniem kamiennym o średniej grubości 15cm, - profilowanie poboczy z lokalnym dowiezieniem gruntu. 2. Remont drogi leśnej Malce nr nw. 220/2116, km 4+900-7+270, w zakresie: - remont przepustów rurowych: rozbiórka i wykonaniem nowych części przelotowych ze ściankami czołowymi, - odczyszczenie przepustów z namułu, - renowacja rowów przydrożnych, - remont kolein na istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni grysem i emulsją asfaltową, - profilowanie poboczy ze ścięciem przy krawędzi jezdni. 3. Remont drogi leśnej Nowiny-Borowiec nr inw. 220/2118, km 7+000-7+800, 8+160-8+360, w zakresie: - remont przepustu rurowego: rozbiórka i wykonanie nowej części przelotowych z zakończeniem kołnierzowym, - odczyszczenie przepustów z namułu, - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - odtworzenie konstrukcji po remoncie przepustu z tłucznia kamiennego o gr. warstwy 25cm wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni grysem i emulsją asfaltową, - profilowanie poboczy z lokalnym dowiezieniem gruntu. Szczegółowy opis zamówienia został opisany w załączonych dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg leśnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanychz remontem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Józefów w 2012r: 1. Remont drogi leśnej Zgniły Bród nr inw 220/1726, km 0+140-1+510, w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - remont przepustów rurowych: rozbiórka i wykonaniem nowych części przelotowych z zakończeniem kołnierzowym, - remont nawierzchni - kolein tłuczniem kamiennym o średniej grubości 20cm, na odcinku zaniżenia o średniej grubości 25cm, - profilowanie poboczy z lokalnym dowiezieniem gruntu. 2. Remont drogi leśnej Gościniec Fryszarkowski nr inw 220/1724, km 0+000-0+800, w zakresie: - remont nawierzchni tłuczniem kamiennym o średniej grubości 5cm, - profilowanie poboczy wraz z odkryciem krawędzi jezdni, lokalnym dowiezieniem gruntu. 3. Remont drogi leśnej Do Grabinki nr inw. 220/2112, km 0+000-2+900, w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - remont nawierzchni - kolein tłuczniem kamiennym o średniej grubości 15cm, 4. Remont drogi leśnej Do Szkółki nr inw. 220/2114, km 0+000-1+600, w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - remont przepustów rurowych: rozbiórka i wykonaniem nowych części przelotowych z zakończeniem kołnierzowym, - remont nawierzchni - kolein tłuczniem kamiennym o średniej grubości 15cm, na odcinku zaniżenia o średniej grubości 20cm, 5. Remont drogi leśnej Utwardzona Rybnica nr inw. 220/1186, km 0+000-2+500, w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - odczyszczenie przepustów z namułu, - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - remont nawierzchni - kolein tłuczniem kamiennym o średniej grubości 20cm, - profilowanie poboczy z lokalnym dowiezieniem gruntu. 6. Remont drogi leśnej Okopana Linia nr inw. 220/2119, km 0+000-0+730, 2+785-4+030 w zakresie: - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń, podszyć i odrostów - remont przepustów rurowych: rozbiórka i wykonaniem nowych części przelotowych z zakończeniem kołnierzowym, - renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp i dna, - remont nawierzchni - kolein tłuczniem kamiennym o średniej grubości 20cm, lokalnie o grubości 7cm, - profilowanie poboczy z lokalnym dowiezieniem gruntu, - remont bariery. Szczegółowy opis zamówienia został opisany w załączonych dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.