eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Sędziszów: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej
Numer ogłoszenia: 21498 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Sędziszowa , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127, faks 041 3811131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej - w skład którego wchodzą: 1. przebudowa ul. Partyzantów dł.180mb, naw. bit. -936m2 2. przebudowa ul. Rajskiej w kier. ul. Klonowej dł. 375mb, naw. bit. - 1875m2 3. przebudowa drogi Piła kier. ul.Majowa-dł. 250mb, naw. bit.-1065m2 4. przebudowa ul. Armii Krajowej naw. bit. - 1195m2 5. przebudowa Parkingu przy ul. Leśnej obok sklepu (Stokrotka) i ajencji PKO - naw. bitum. - 368,2m2 6. przebudowa ulicy od Bloku Nr 22 w kier. ul. Armii Krajowej - naw. bitum.-1742m2 7. przebudowa parkingu przy przedszkolu - naw. bit. - 395,5m2 8. Przebudowa drogi Słaboszowice kier. p. J. Grad - dł.200mb, naw. bit.-600m2 9. Przebudowa drogi wew. Kucaków od dr. pow. Pawłowice-Łowinia - dł. 250mb, naw. bit.-750 m2 10. Przebudowa drogi Kozendrów-dł.230mb, naw.bit.- 750 m2 11. Przebudowa drogi gminnej Pawłowice-Boleścice-Wojciechowice-od szkoły-dł. 300mb, naw.bit.-1500m2 12. Przebudowa drogi wew. Pawłowice koło sklepu-dł.27mb, naw. bit.-133 m2 13. Przebudowa drogi Gniewięcin-Sielec-dł.235mb, naw. bit.-1000m2 14. Przebudowa drogi Gniewięcin od powiatowej 0178T w kier. p. Tabor (OSP) -dł. 475mb, naw. bit.-1781m2 15. Przebudowa drogi Tarnawa-Marianów-dł. 495mb, naw. bit.-2475m2 16. Przebudowa drogi Szałas p.wieś-dł. 320mb, 1280m2 17. Przebudowa drogi Mstyczów kier. p. Rokicki-dł. 315mb, naw. bit.-945m2 18. Przebudowa drogi Jeżów-Klimontów-Lipie -dł. 400mb, naw. bit.-1600m2 19. Przebudowa drogi w Klimontowie od strażnicy OSP w kier. pól-dł.150mb 20. Przebudowa drogi wew. Przełaj kier. Rylski - dł. 150mb 21. Przebudowa drogi Boleścice-Krzcięcice (kier.PKP Krzcięcice, za torami)-dł.250mb, naw. bit.-750m2 22. Przebudowa drogi Grązów-Zapusta-Boleścice -dł. 350mb, naw. bit.-1400m2 23. Przebudowa drogi Zagaje p. wieś-dł.300mb, naw. bit.-1425m2 24. Przebudowa drogi Zielonki Sielec-dł.200mb, naw. bit.-800m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.952,50 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: - Udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty - Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 1. Wypełnić druk (oferta), który należy sporządzić ściśle według wzoru druku załączonego przez zamawiającego zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnić formularz (kosztorys ofertowy) zał. Nr 2. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1, 2 PZP). 4. Spełnienie warunków podanych w punkcie 3, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art. 24 ust. 1,2 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty. 6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r, - Prawo budowlane (Dz. U. z 2007 r. Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające (atesty, badania masy bitumicznej, świadectwa jakości) przekazać przed odbiorem końcowym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: 1. Druk oferty na roboty wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 3. 4. Formularz umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę (zał. Nr 4) 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy - wzór harmonogramu stanowi zał. Nr 5. 6. Kserokopię wadium. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. a, c i d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. - W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca przedkłada oświadczenie o podwykonawcach podpisane przez osobę uprawnioną. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda przedłożenia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(referencje) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (załączyć uprawnienia kierownika robót i zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. e)W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualnej odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lun wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów pok. 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów Sekretariat pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.